Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش تردد نشان می‌دهد، از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده پلور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال


مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور خبر داد.

وی همچنین از تردد روان در محور‌های چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.


 بارش باران در جاده‌های ۸ استان


آشوری با بیان اینکه در محور‌های تهران - شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، یزد، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان خبر داد.


 افزایش ۵.۷ درصدی تردد خودرو در جاده‌ها


مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۱۰ دستگاه ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش تردد نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.


 آزادراه کرج-تهران با ۱۲۳ هزار تردد پرترددترین جاده کشور در ۲۴ ساعت گذشته


وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۳ هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با ۱۲۰ هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با ۱۱۴ هزار تردد، ثبت شد.


 انسداد جاده شمشک-دیزین و محور فنوج-رمشک در جنوب سیستان و بلوچستان


آشوری یادآور شد: در حال حاضر محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر، جاده پونل-خلخال، محور فنوج-کتیج-رمشک در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمار تردد خودرو ترافیک سنگین جاده هراز مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین جاده ها هزار تردد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد