Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: همزمان با شهادت امیرالمومنین علی (ع)، با تخصیص ۸۶ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان، ۵۰۰ هزار تومان به حساب بیش از ۱۷۳ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سید پرویز فتاح با حضور در خانه نوباوگان مظفری در منطقه دروازه شمیران تهران، در حاشیه بازدید از این مرکز با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال همچون سنوات قبل و همزمان با ۲۱ رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان، ابوالایتام، حضرت علی (ع)، با تخصیص ۸۶ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را به تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کل کشور تقدیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر همین اساس این مبلغ طی ۲ روز گذشته به حساب بیش از ۱۷۳ هزار فرزند یتیم و یا فرزند بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سرتاسر کشور واریز شد.

به گفته فتاح این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان تامین شده و از طریق کمیته امداد و بهزیستی به حساب این عزیزان واریز شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان به هیچ وجه در کمک به مستضعفان و اقشار آسیب پذیر کشور مضایقه نخواهد کرد گفت: ما امروز در شرایطی هستیم که اقشار ضعیف در فشار هستند و از همین رو با توجه به مجوزی که از رهبر انقلاب اخذ کردیم، ایشان دست ما را در کمک به مردم و اقشار ضعیف جامعه کاملا باز گذاشتند.

وی ادامه داد: لذا بنیاد مستضعفان هرآنچه در توان دارد برای کمک به مردم هزینه خواهد کرد و مردم اطمینان داشته باشند ما از هیچ کمکی به اقشار ضعیف جامعه مضایقه نخواهیم کرد.

فتاح در پایان با اشاره به توزیع بیش از ۵ میلیون افطاری ساده و بسته‌های معیشتی طی یکسال گذشته و پس از شیوع کرونا، بر تلاش بنیاد مستضعفان برای کمک خانه دار شدن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح پس از بازدید از این مرکز، با حضور در منزل یکی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در محله هرندی تهران، با فرزندان یتیم این خانواده دیدار و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هدیه بنیاد مستضعفان ایتام کمیته امداد فتاح تحت پوشش کمیته امداد بنیاد مستضعفان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد مازندران در جذب حامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، گفت: کمیته امداد مازندران با استقرار پایگاه‌هایی در شب‌های قدر آمادگی جذب حامی برای ایتام دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مهدی رحمان زاده، اظهار داشت: همزمان با مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان و خیران شرکت در طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد استان انجام می‌شود.

وی افزود: 100 پایگاه جذب حامی در شب‌های قدر در استان فعال خواهد بود.

 معاون مشارکت‌های کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: بناست تا در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی یابی در حسینه‌ها، مساجد، مراکز نیکوکاری و هیات‌ها مستقر شود و فعالیت این پایگاه‌ها تا ایام عید سعید فطر ادامه دارد.

رحمان زاده ادامه داد: مازندران در حال حاضر 14 هزار و 429 فرزند یتیم و محسنین را زیر  پوشش طرح اکرام دارد.

وی گفت: ایتام و محسنین توسط 56 هزار و 790 حامی حمایت مادی و معنوی می‌شوند.

رحمان زاده یادآور شد: فرصت برای هر نفر مهیاست که می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت نام کند و حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی 100 هزار ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران بیان کرد: خیران و حامیان معنوی با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد 011 به شماره 30003333 می‌توانند فرزندان و ایتام را تحت حمایت بگیرند و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت
  • ۴۹ هزار افطاری ساده در اردبیل برپا شده است
  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست