Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:17:56 GMT

عناصر داعشی در آذربایجان به حبس طولانی مدت محکوم شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۰۴۱۱

عناصر داعشی در آذربایجان به حبس طولانی مدت محکوم شدند

   به گزارش ایرنا، بر اساس حکم دادگاه  جرایم سنگین باکو  " سامیر قربان اف "  به ۸ سال، " امین  حسن اف "، " افلاطون بایرام اف "، " بابک محمدلی " هر یک به ۷ سال، " تهران قاسم اف " به ۵ سال، " جاوید آمان اف "، "الگون اسماعیل اف "، " علاالدین ایبیش اف "، " یوسف ایمان اف "، " ارخان قربان اف " و " شهریار جباراف " هر یک به ۲سال و نیم زندان محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این گروه از عناصر داعشی چند سال پیش به اتهام مشارکت در درگیری های نظامی در کنار گروه تروریستی داعش در سوریه،  تروریسم، توزیع کتاب های دینی افراطگرایی بازداشت شده و محاکمه آنها در  ماه فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شده ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا چند بار به تاخیر افتاده بود.

  این در حالی است که دادستان خواستار حبس از ۹  تا  ۱۸ سال اعضای این گروه تروریستی شده بود.

  به گزارش منابع امنیتی و انتظامی جمهوری آذربایجان در جریان ادامه درگیریها در سوریه و عراق بیش از یک هزار شهروند آذربایجانی برای مشارکت در این درگیریها در کنار گروههای تروریستی، عازم این کشورها شدند که اکثریت آنها در این در گیری ها کشته شدند.

  نهادهای امنیتی جمهوری آذربایجان همچنین در قالب مبارزه با تروریسم بین المللی تعدادی از عناصر داعشی را در حین بازگشت از سوریه به این کشور بازداشت و به حبس طولانی مدت محکوم کردند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش آذربایجان باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش آذربایجان باکو گروه تروریستی داعش آذربایجان باکو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی لبنانی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

در پی انتشار خبر حملات موشکی و پهبادی ایران به اراضی اشغالی در پی اقدام تروریستی این رژیم در حمله به کنسولگری ایران در سوریه،تعدادی از مردم لبنان با حضور در خیابان ها از این موضوع استقبال کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه واکنش های مردمی به پاسخ تهران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران به سوریه ،تعدادی از مردم در لبنان با حضور در خیابان های بیروت از این موضوع استقبال کرده و ابراز شادمانی کردند.

بر اساس این گزارش در تهران نیز تعدادی از شهروندان در میدان فلسطین و دانشگاه تهران حضور پیدا کرده است و با سردادن شعارهایی از جمله «ماشاالله حزب الله » از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • یازده هزار مشترک آذربایجان‌غربی، بسیار بدمصرف بودند
  • گروه هفت: به امنیت اسراییل متعهد هستیم
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند
  • شادی لبنانی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی +فیلم
  • شادی لبنانی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی