Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 608 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 بیمار جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 452 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد 173 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 25 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 40308 نفر بهبود یافتند.

یزدان‌پناه عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته 332 نمونه رپید تست انجام شده که 20 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد و از 668 نمونه pcr انجام شده 36 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و باشت بود.

وی تصریح کرد: گونه‌های جهش یافته ویروس کرونا به سرعت و سادگی منتشر و افراد با سنین پایین‌تر را درگیر می‌کند، میزان سرایت پذیری بالا و کشندگی این ویروس بیشتر است مردم احساس خطر کنند و  دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات خودداری کنند تا از این  پیک خطرناک عبور کنند.

دکتر یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: طی هفته اخیر آمار مبتلایان و قربانیان به ثبات نسبی رسیده که جهت رسیدن به سیر نزولی بیماری همکاری و مشارکت آگاهانه مردم ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون افراد بالاتر از ٨٠ سال در استان شروع شده به این گروه‌های سنی توصیه می‌شود بدون هماهنگی به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه نکنند تا بهورز و یا مراقب بهداشت با آنها تماس بگیرد و ساعت حضور و مکان تزریق واکسن را مشخص کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مراکز بهداشتی واکسیناسیون کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند