Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد که فراخوان گروه‌های تندرو صهیونیست برای حمله به مسجد الاقصی در یکشنبه آینده یک انقلاب جدید را علیه جرایم رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان رقم خواهد زد.

القانوع عصر امروز سه شنبه در اظهاراتی از مردم فلسطین خواست  با شجاعت در برابر حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بایستند و با اشکال و ابزارهای مختلف به مقابله با آن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام حماس تاکید کرد: «مقاومت فلسطین برای مقابله با سرکشی رژیم اشغالگر و وحشی‌گری مداوم آن علیه ملت فلسطین و  تجاوزات مکرر آن علیه مسجد الاقصی گزینه‌های مختلفی در اختیار دارد.»

شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از همه نمازگزاران خواست که اعتکاف خود را پس از شب‌های قدر تمام نکنند و تا پایان ماه مبارک رمضان به اعتکافشان ادامه دهند.

شیخ صبری درباره نقشه گروه‌های افراطی صهیونیست برای بازگشایی مسجد الاقصی به روی ورود صهیونیست‌های تندرو در بیست و هشتم ماه مبارک رمضان هشدار داد.

او رژیم صهیونیستی را مسئول کامل هر گونه تنش در مسجد الاقصی و شهر قدس خواند گفت: احتیاط‌های لازم برای مقابله با هر گونه حمله به مسجدالاقصی توسط تندروهای صهیونیست در ۲۸ ماه مبارک اتخاذ شده است و قرار شد جمعیت زیادی از فلسطینی‌ها در داخل مسجد باشند تا از مسجد در برابر حملات شهرک‌نشینان دفاع کنند.

شیخ صبری از مردم قدس و کسانی که امکان رساندن خود به مسجد را دارند خواست برای مقابله با هر گونه ورود صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در صحن مسجد آماده باشند.

خطیب مسجد الاقصی گفت: هر روز ده‌ها هزار نمازگزار در مسجد الاقصی نماز می‌خوانند با وجود اینکه رژیم اسرائیل محدودیت‌هایی اعمال کرده و پست‌های نظامی ایجاد کرده و برخی نمازگزاران را هم از مسجد تبعید میکند.

او افزود: معمولا در ۱۰ روز آخر ماه رمضان هر سال گشت‌زنی غیرمسلمانان در مسجد الاقصی متوقف می‌شود و از همین رو هتک حرمت شهرک‌نشینان صهیونیست هم به مسجد الاقصی متوقف می‌شود.

صبری گفت: گروه‌های صهیونیست تندرو امسال تصمیم دارند در ۲۸ ماه مبارک  با تعرض گسترده‌ به مسجدالاقصی در آنجا تحصن کنند که ما درباره پیامدهای چنین جنایت شهرک نشینان به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم.

منابع شهر قدس اشغالی می‌گویند گروه های تندرو صهیونیست اعلام کرده‌اند که قرار است صبح روز ۲۸ رمضان با ورود به مسجد الاقصی در آنجا آیین های تلمودی را انجام دهند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد الاقصی بیت المقدس خطیب مسجد الاقصی مسجد الاقصی شهرک نشینان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نابلس با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر داد.

گردان‌های شهدا الاقصی در نابلس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بسته‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام گردان‌های شهدالاقصی در نابلس، مبارزان این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شده‌اند.

گردان‌های شهدا الاقصی تاکید کرد که در این عملیات مبارزان فلسطینی چندین بسته انفجاری را به روی جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده‌اند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار فیلمی مسوولیت عملیات ضدصهیونیستی منطقه «نبی الیاس» در اطراف «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری را به عهده گرفت. در این عملیات ۲ صهیونیست از جمله یک نظامی زخمی شدند.

کمی پیش‌تر نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

کد خبر 6084731

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست