Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان با بیان اینکه از موج چهارم کرونا عبور کردیم، گفت: به جز سه شهرستان خمینی‌شهر، دهاقان و آران و بیدگل دیگر شهرستان‌های استان زرد و نارنجی هستند و بعد از سه هفته تعطیلی، مشاغل گروه‌های یک و دو در ۱۹ شهرستان استان از فردا می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به همکاری خوب اصناف، واحدهای تولیدی و خدماتی، همراهی مردم استان و تلاش گسترده کادر درمان از موج چهارم کرونا عبور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جز سه شهرستان خمینی‌شهر، دهاقان و آران و بیدگل دیگر شهرستان‌های استان اصفهان زرد و نارنجی هستند و بعد از سه هفته تعطیلی مشاغل گروه‌های یک و دو در ۱۹ شهرستان استان از فردا می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان در خصوص مشاغلی که از فردا فعالیت آنها بلامانع است، تصریح کرد: مراکز خرید و فروش بزرگ، بازارهای موقت، پاساژهای سرپوشیده، مراکز شماره گذاری، آرایشگاه‌ها، مراکز فروش لوازم آرایشی، بهداشتی، مراکز فروش فرش و موکت، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، آژانس مشاوران املاک، و مراکز تهیه و طبخ غذا تنها به صورت بیرون‌بر، فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی و فروشندگان طلا و جواهرات و آموزشگاه‌های رانندگی می‌توانند از فردا فعالیت خود را با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز کنند.

کد خبر 491261

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان عبور از موج چهارم کرونا سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان حجت الله غلامی از سرگیری فعالیت مشاغل فعالیت مشاغل ضروری محدودیت های کرونایی وضعیت شهرهای قرمز استان اصفهان لیست شهرهای قرمز و نارنجی مشاغل گروه یک و دو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از دو هزار و ۴۲۸ درخواست واصله از سوی متقاضیان و از طریق سامانه الکترونیکی به دبیرخانه مشاغل سخت و زیان آور (مستقر در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی) خبر داد و گفت:درخواست‌های مذکور در قالب دو هزار و  ۹۱۵ کارگاه و پنج هزار و ۱۵۷ عنوان شغلی بوده که در مجموع پس از انجام فرایند اداری مربوطه، تعداد دو هزار و ۴۱۳ درخواست در ۱۱۰ جلسه کمیته بدوی و تجدیدنظر استانی طرح و بررسی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشدی ۱۴۱ است.

اشرفی افزود: در کمیته‌های مذکور پنج هزار و  ۹۷ عنوان شغلی مورد بررسی، تشخیص و تطبیق قرار گرفته
که در نهایت سه هزار و  ۹۴۴ عنوان شغلی مورد تقاضا از سوی کمیته‌ها به عنوان مشاغل سخت و زیان آور مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته وی در حال حاضر و مطابق با قانون بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور و آیین نامه اجرایی مربوطه، کار‌های سخت و زیان آور به کار‌هایی اطلاق می‌شود که در آنها عوامل زیان آور فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیر استاندارد بوده و در اثر اشتغال کارگر، تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت‌های جسمی و روانی در وی ایجاد می‌شود که نتیجه آن بیماری شغلی و عوارض ناشی از آن است.

وی گفت: مشاغل تایید شده از سوی کمیته‌های استانی در دو گروه الف و ب قرار می‌گیرند که مشاغل گروه الف مشاغلی هستند که می‌توان با اتخاذ تمهیدات فنی، مهندسی و بهداشتی و ایمنی در محیط کار، صفت سخت و زیان آوری شغل را حذف داد و مشاغلی گروه ب نیز مشاغلی هستند که ماهیتاً سخت و زیان آور بوده و با بکارگیری تمهیدات فنی، مهندسی و ایمنی صفت سخت و زیان آور بودن شغل کاهش یافته ولی کماکان سخت و زیان آور بودن آنها حفظ می‌ شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) از سرگیری پروازها در فرودگاه اصفهان
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند