Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید امیر سامع،معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر قم گفت: در فضاسازی شهری، ۱۸ پروژه در سال‌های ۹۸ و۹۹ از سوی سازمان زیباسازی شهری انجام‌شده است.

او ادامه داد: با دستوری که شهردار صادر کرده توجه به طراحی و زیباسازی فضای شهری به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت همواره در اولویت اجرای پروژه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سام،ع یکی از اتفاقات دیگر در حوزه گرافیک شهری، تهیه نقش برجسته‌ای از شهید ابومهدی المهندس بوده که به‌زودی اجرای عملیات نصب آن در سه‌راه خرمشهر آغاز می‌شود.

او عنوان کرد: همچنین ساخت سردیس شهید اوسطی از شهدای سرشناس حوزه انقلاب اسلامی قم آغازشده و در یکی از نقاط شهر نصب و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان این که شهرداری در معرفی شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره به این موضوع باور دارد که با زبان هنر می‌توان اثربخشی بالایی را برای ترویج ارزش‌های انقلاب به دنبال داشت، افزود: این مهم همواره مورد توجه قرار گرفته و در فراخوان‌های مختلف از ایده جوانان قمی و سایر شهر‌های کشور استفاده‌شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید ابو مهدی المهندس شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد