Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واگذاری زمین ۸۱ هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث مسکن ملی گفت: برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح اقدامی ملی تولید و عرضه مسکن احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن پیش بینی شده است.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به اینکه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح اقدامی ملی تولید و عرضه مسکن پیش‌بینی شده است، بیان داشت: تاکنون زمین ۸۱ هزار واحد مسکونی در اختیار این بنیاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان متقاضیان تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: ۵۶ هزار متقاضی واجد شرایط ثبت‌نام کرده و پول واریز کرده اند. در فرآیند تعیین تکلیف و تحویل پروژه به مردم، نیازمند آن هستیم که مردم آورده خود را به ۴۰ میلیون تومان برسانند که بتوانند به پروژه‌ها متصل شوند و کار در یک روال طبیعی قرار بگیرد.

اسلامی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این فاز برای ما این بوده که زمین را متناسب با برنامه تأمین کنیم. با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است، واگذاری زمین برای ساخت ۱۰۰ هزار و احد مسکونی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در بعضی از شهر‌ها کسانی که طرف قرارداشان بنیاد مسکن است، قسط دوم را نیز واریز کرده اند و در بعضی از شهر‌ها هنوز آورده اول خود را نیز تکمیل نکرده‌اند. ما امیدوار هستیم که مردم تأمین آورده خود را تسریع کنند که پروژه با سرعت مطلوب پیش برود.

بیشتر بخوانید: اجرای طرح اقدام ملى مسکن در بیش از ۷۷۰ شهر کشور

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مسکن ملی مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۰ هزار هزار واحد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با همکاری بانک‌ها در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و نرخ سود آن ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است.

وی به ابلاغ هفت هزار فقره سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون برای پنج هزار و ۵۰۰ واحد پرونده تشکیل و به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی شده که در حال حاضر با سه هزار واحد قرارداد منعقد و در حال ساخت است

برومند بیان کرد: ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام (ره) تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد پرونده مددجویان در حال ساخت است و در هفته گذشته نیز ۶۰۶ واحد آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان نیز ۵۵۷ واحد مسکن ویژه افراد کم درآمد در دست اقدام و ۸۶۷ میلگرد و ۲ هزار و ۳۰۰ تن سیمان برای ساخت این واحدها توزیع شده است.

وی از آغاز ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

کد خبر 6084689

دیگر خبرها

  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر