Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پی شهادت نیروی مرزبانی در مریوان پیام تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

خبر شهادت مدافع امنیت و آسایش، مرزبان شهید ستوان‌سوم «حسین نامور» در منطقه مرزی "دره نخی" مریوان در ماه مبارک رمضان و شب شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزبانان غیور و جان بر کف در مرز‌های کشور و استان کردستان همواره با هوشیاری تمام در تلاش‌اند تا سرزمین ایران اسلامی را از گزند بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم و نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنند و با رشادت‌های خود همواره ثابت کرده‌اند که حافظ امنیت کشور بوده و تحت هیچ شرایطی به دشمنان و معاندان اجازه دست درازی به خاک کشور عزیزمان را نخواهند داد.

اینجانب شهادت این ظفرمند رشید را محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم و همرزمان‌اش در مرزبانی و نیز ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و امیدوارم روح بلند این شهید والامقام با مولای متقیان حضرت علی (ع) محشور گردد و از ساحت پروردگار متعال علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار