Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:08:05 GMT

تداوم کمک مؤمنانه| توزیع 260 بسته معیشتی در پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۴۶۱

تداوم کمک مؤمنانه| توزیع 260 بسته معیشتی در پارس‌آباد

مریم نظامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: با کمک خیرین، ۲۶۰ بسته غذایی و بهداشتی در قالب طرح «لبیک یا علی» در سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) برای کمک مؤمنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تهیه و توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه‌فرنگی، پنیر، نان لواش، نمک و نیز مواد شوینده و ضدعفونی کننده بوده که ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و ارزش کلی این بسته‌ها بیش از ۹۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بیان کرد: ما در امانت‌داری خالصانه و صادقانه در راه این انفاق برای رساندن به مقصود تلاش کردیم تا هیچ‌گاه خطایی صورت نگیرد و موسسه عاطفه‌ها نیز پس از آغاز کمک‌های مومنانه اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: طی سال‌جاری با رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی، در چند نوبت بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت مددجویان، میان جامعه هدف توزیع شده است.

نظامی اذعان داشت: از خیرینی که ما را در هیچ موقعیتی تنها نگذاشته‌اند، کمال سپاس را داریم؛ بسیاری از مددجویان ما در وضعیت معیشتی بسیار ضعیفی قرار دارند و بعضاً خیرین هم ممکن است بضاعت چندانی نداشته باشند اما همواره کمک حال این مجموعه بوده‌اند.

وی گفت: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان پارس‌آباد هم‌زمان با عید سعید فطر آماده جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم شهرستان است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: برنج شب های قدر روغن آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه