Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پیش از دیدار تیمش با چلسی در نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: برای بازی با چلسی آماده هستیم. با تمام توان در بازی حاضر می‌شویم تا به فینال برسیم و هیچ چیزی مهم‌تر از این نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بازی خودمان را بکنیم و برای ۹۰ دقیقه یا حتی بیشتر از آن، سرحال و آماده هستیم. قرار نیست هر روز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کنیم. رسیدن به این مرحله معجزه نبود و ما به خاطر عملکرد خوبمان به این جایگاه رسیدیم. از نظر من در فوتبال هیچ معجزه‌ای وجود ندارد.

زیدان در ادامه گفت: برای رسیدن به این مرحله سختی زیادی کشیدیم و باید به احترام بازیکنان‌مان کلاه از سر برداریم. بازیکنانم برای من بهترین هستند و همیشه خودشان را نشان داده اند. ما در جایی هستیم که می‌خواهیم و شایسته رسیدن به این مرحله بوده ایم. هر وقت شرایط دشوار شده، بازیکنان ما بهترین عملکرد را داشته اند.

او افزود: احساس خوبی داریم و از بازی در این مرحله هیجان زده ایم. ما از اهمیت و دشواری مسابقه فردا آگاه هستیم. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که همه چیز را برای پیروزی فراهم کنیم.

زیدان درباره شرایط راموس برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا گفت: فردا او را خواهید دید. البته من به شما نمی‌گویم که چه برنامه‌ای داریم، اما مهم این است که رهبر تیم در کنار شما باشد. راموس رهبر تیم ما است. من هرگز ریسک نخواهم کرد. راموس با ما است،  این یعنی او آماده بازی کردن است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: رسیدن ما به این مرحله لیگ قهرمانان و رقابت در این شرایط سخت، معجزه نیست. ما به این مرحله رسیدیم، زیرا به کاری که انجام می‌دهیم ایمان داریم. فکر نمی‌کنم معجزه‌ای در فوتبال وجود داشته باشد. مقابل چلسی ما فوتبال خودمان را بازی خواهیم کرد.

او گفت: تمام بازی‌های چلسی را تماشا و آنالیز کردیم، اما این کار فایده‌ای ندارد، زیرا فردا مسابقه دیگری در راه است. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید در زمین شرایط سختی را تحمل کنید و مطمئن هستم فردا نیز کار سختی داریم. در نیمه دوم بازی رفت ما با یک بازیکن دیگر در میانه میدان شرایط را تغییر دادیم و مهم این است وقتی که مالکیت توپ در اختیار ما است، بدانیم که می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید

کروس: قبل از هر پیروزی باید سختی کشید

او در خصوص شرایط مهاجم بلژیکی تیمش گفت: ادن هازارد در شرایط خوبی قرار دارد و من فکر می‌کنم که او آماده بازی کردن است. ما به هازارد نیاز داریم و او نیز قطعا به تیم کمک می‌کند. هر بازیکنی که با ما به لندن سفر کرده، آماده بازی در مسابقه فردا شب است.

زیدان در واکنش به درخشش گرت بیل در هفته‌های اخیر گفت: بیل در حال حاضر بازیکن تاتنهام است و باید ببینیم فصل آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا زین الدین زیدان لیگ قهرمانان نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!

لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت محبوب رئالی‌هاست.

طرفداری | رئال مادرید به معنای واقعی کلمه، پادشاه اروپاست.

رئال مادرید در یک بازی نفس‌گیر موفق به شکست تیم قدرتمند منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها شد. دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند تا این رئال مادرید باشد که در ضربات پنالتی، دست پر از زمین خارج شده و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود. رئال مادرید اما آماری بی‌نظیر در رسیدن به مراحل نیمه‌نهایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

در 14 فصل اخیر برگزاری لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید 12 بار موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهاییِ معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان شده است. ثبات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همیشه زبانزد عام و خاص بوده و حالا کهکشانی‌ها بار دیگر خودشان را در مرحله نیمه نهایی تورنمنت محبوب‌شان می‌بینند. در 13 دوره گذشته برگزاری این مسابقات رئال مادرید 5 بار به مقام قهرمانی رسیده و تنها در دو دوره موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهایی نشده است.

عملکرد فوق‌العاده رئال مادرید در صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال