Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:07:43 GMT

دوج کوین بال در آورد +نمودار

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۸۰۰

دوج کوین بال در آورد +نمودار

دوج کوین از جمله رمزارزهایی است که این روزها به شدت سر زبان ها افتاده است.

به گزارش مشرق، ایلان ماسک با حمایت های ویژه خود از دوج کوین و اخیرا استفاده از لقب دوج فادر باعث افزایش قیمت این رمزارز شده است. آنطور که به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران این رمزارز به شدت در حال افزایش است و بعد از بیت کوین و اتریوم این دوج کوین است که به شدت محبوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت این رمزارز طی ۲۴ ساعت اخیر افزایش یافته و تا این لحظه ۱۱.۸۹ درصد رشد داشته است. در حال حاضر قیمت یک دوج کوین به ۹۹۴۳ تومان رسیده است.

منبع: گسترش نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف قیمت مشرق ایلان ماسک دوج کوین رمز ارزها دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، هادی سفیدمو در نشستی با مجری و کارشناسان دفتر شناسایی و جمع آوری برق‌های غیرمجاز استخراج رمزارز شرکت توزیع برق مشهد با تأکید بر لزوم ساماندهی و توسعه صنعت رمزارز در کشور گفت: شرکت توانیر از سرمایه گذاری‌های قانونی در این حوزه حمایت کرده و آمادگی دارد تا برق مورد نیاز مراکز استخراج رمز ارز مجاز را با تعرفه‌های مصوب تامین کند.

سفیدمو افزود: با توجه به آثار هاویینگ، لازم است تا دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوط به حوزه رمز ارز به روز‌رسانی شود و در این زمینه از نظرات و پیشنهادات کارشناسان و فعالان این حوزه استفاده خواهد شد.

بر اساس دستورالعمل‌های موجود سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه تولید رمز ارز فعالیت کنند.

مجید حسن نژاد مجری رمز ارز توزیع برق مشهد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات حوزه رمزارز در شرکت توزیع برق مشهد گفت: در حال حاضر، شرکت توزیع برق مشهد اقدامات متعددی برای شناسایی و برخورد با استخراج غیرمجاز رمزارز‌ها انجام داده و با همکاری سایر دستگاه‌ها، از جمله دادستانی، نیروی انتظامی و اداره جرم یابی، با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد؛ بنابراین گزارش در این نشست، چالش‌ها و راهکار‌های مربوط به این حوزه در سطح کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابراز امیدواری شد با همکاری و همدلی دستگاه‌های ذی ربط، این پدیده نوظهور در کشور ساماندهی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاوینگ بیت‌کوین/ ماجرای نصف شدن پاداش
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند