Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در رابطه با بیمه رانندگان تاکسی من بار‌ها اعلام کرده‌ام که نام رانندگان را برای سازمان تامین اجتماعی ارسال کردیم، اما همچنان منتظر هستیم و چشممان به در سفید شده که سازمان تامین اجتماعی حرکتی انجام دهد، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما به صورت کاملا شفاف و مشخص خواسته خود را اعلام کرده‌ایم و گفتیم افرادی که به نام راننده تاکسی از بیمه استفاده می‌کنند و شما برای آن‌ها یارانه دولتی اختصاص می‌دهید را حذف کنید، زیرا نام آن‌ها در هیچ کدام از بانک‌های مرجع نیست و هیچ گونه سوختی هم به آن‌ها تحویل داده نمی‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور تصریح کرد: این افراد، کسانی هستند که از همان ابتدا به صورت اشتباهی در سامانه درج شده بود یا از سال ۹۲ تا به امروز از حوزه کاری ما خارج شده‌اند، به همین دلیل ما هیچ افزایش اعتباری نمی‌خواهیم فقط درخواستمان این است که با حذف این افراد، فضایی برای رانندگان در صف انتظار فراهم شود.

بیشتر بخوانید

نوسازی ۹ هزار تاکسی فرسوده در سال ۹۹/ با افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت خودرو‌های تاکسی مواجه هستیم تاکسی‎‌های اینترنتی و زرد در رقابتی نابرابر/ آیا موانع برای تاکسی‎‌های رسمی مرتفع می‌شود؟ باز هم تکرار وعده‌های بی‌نتیجه؛ عادت هر روز مسئولان/ رشته بیمه رانندگان تاکسی سر دراز دارد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تاکسیرانی بیمه تاکسیرانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، این فرد از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد، افزود: از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 846421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم رشت- گیلان فراجا

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • قیمت نهایی تاکسی‌های برقی اعلام شد
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند