Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:44:47 GMT

ستاره پاری سن ژرمن: داور به من گفت "خفه شو"

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۱۸۶

ستاره پاری سن ژرمن: داور به من گفت 'خفه شو'

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای جبران شکست ۲ بر یک بازی رفت، در انگلیس به مصاف منچستر سیتی رفت اما در پایان با ۲ گل این دیدار را واگذار کرد.

در جریان این بازی پر برخورد، ۶ کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان ۲ تیم داده شد که سهم بازیکنان پاری سن ژرمن ۴ کارت زرد و اخراج آنخل دی ماریا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکو وراتی پس از این دیدار مدعی شد که داور هلندی مسابقه به او توهین کرده است. هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در این باره گفت: داور در جریان بازی ۲ بار به من گفت خفه شو. برای داوران مشکلی ندارد، اما اگر یک بازیکن چنین حرفی بزند، ۱۰ بازی محروم می شود.

بیشتر بخوانید

منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد

آندر هررا، دیگر بازیکن پاری سن ژرمن نیز ادعای هم تیمی خود را تایید کرد و گفت: داور به لئاندرو پاردس هم همین حرف را زد. اگر ما چنین چیزی گفته بودیم، قطعا ۳ - ۴ بازی محروم می‌شدیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون