Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، منچسترسیتی به خواسته اش که راهیابی به ایستگاه پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود، رسید.

تیم پپ گواردیولا شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی با پاری سن ژرمن ۲ بر صفر برنده شد و به خاطر برتری ۲ بر یک در بازی رفت، در مجموع به برتری کامل ۴ بر یک مقابل پاریسی ها رسید.

پپ گواردیولا گفت: بسیار خوشحالم، این موفقیتی بزرگ و مهم برای همه ما و باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاریسی ها بازیکنان زیادی را در وسط زمین قراردادند و ما در نیمه اول سختی زیادی کشیدیم. بعد شرایط را تغییردادیم. در نیمه دوم توپ را بهتر صاحب شدیم و عملکرد تیمی بهتری هم داشتیم. مقابل تیمی که بارسلونا و بایرن مونیخ را شکست داد، در مجموع ۴ بر یک برنده شدیم که این برایمان معنی زیادی دارد.

گواردیولا ادامه داد:پاری سن ژرمن تیمی است که هر ساله قهرمان لیگ فرانسه می شود. تیمی که برای برد ساخته شده و تا آخر هم می جنگد. آنها تیم بزرگی هستند اما ما بسیار منسجم بودیم. همه در کنار هم جنگیدیم تا به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم.

این مربی اسپانیایی در مورد اهمیت راهیابی تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: مردم فکر می کنند راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسان است اما در سال های اخیر برای رسیدن به این جایگاه مشکل داشتیم. اگر مردم می خواهند باور کنند که فقط پول می تواند تیمی را به اینجا برساند، مشکلی نیست. اما من می گویم اینطور نیست. چون برای ما شگفت انگیز است که اولین فینال خود را تجربه کنیم.

او تصریح کرد:این برد را به زابالتا، جو هارت، کمپانی و بسیاری از بازیکنانی که به ما کمک کردند که به اینجا برسیم، تقدیم می کنیم. همینطور به همه کسانی که در باشگاه کار می کنند، مثل آنهایی که در پایان نیمه اول برف های روی زمین را پاک کردند، ادای احترام می کنیم.

در این مسابقه ریاض محرز در دقایق ۱۱ و ۶۳ برای سیتیزن ها گلزنی کرد. دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام بازی چلسی و رئال مادرید مشخص می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی گواردیولا فینال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...

علیرضا جهانبخش در ثانیه های پایانی بازی قطر شوتی فنی زد که با بدشانسی به تیر دروازه خورد

طرفداری | تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دراماتیک و نفس‌گیر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قطر میزبان شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی که تا ثانیه‌های پایانی با هیجان دنبال می‌شد، علیرضا جهانبخش در آستانه رقم زدن یک بازگشت رویایی برای ایران بود، اما ضربه او در دقیقه 12+90 به تیرک عمودی دروازه قطر برخورد کرد و ایران با حسرت، از رسیدن به فینال بازماند.

ایران در این بازی با گل سردار آزمون در نیمه اول پیش افتاد، اما قطر با درخشش اکرم عفیف، دو گل در نیمه اول به ثمر رساند و بازی را به سود خود برگرداند.

در نیمه دوم، علیرضا جهانبخش با پنالتی، کار را به تساوی کشاند، اما ایران در بدترین موقع ممکن، گل سوم را از قطر دریافت کرد.

در ادامه، اخراج شجاع خلیل‌زاده در وقت‌های تلف شده، کار را برای ایران سخت‌تر کرد و در نهایت، ضربه جهانبخش در ثانیه‌های پایانی به تیرک دروازه برخورد کرد تا ایران با حسرت، از جام ملت‌ها کنار برود.

اگر شوت جهانبخش در دقیقه 14+90 وارد دروزاه قطر می شد، بازی به وقت های اضافه می کشید و شاید پنالتی ها رقم زننده برنده بازی بودند. در هر صورت این شوت به تور دروزاه قطر نرسید تا عنابی ها در خانه به فینال صعود کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی دنیاست؛ به عملکرد بازیکنانم ایمان دارم
  • گواردیولا: منچسترسیتی برای کسب سه جام بازی می‌کند؛ همه به دنبال دکلان رایس بودند
  • شکار جدید گواردیولا: جذاب‌ترین 14ساله دنیا!‏
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد