Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بامداد امروز به همراه ملی پوش وزن ۸۷ کیلوگرم ایران راهی بلغارستان شدند.

 کشتی فرنگی ایران تاکنون ۵ سهمیه المپیک را کسب کرده و محمد بنا برای حضور با ترکیب کامل در این بازی‌ها نیاز به یک سهمیه دیگر دارد. در همین راستا او نگاه ویژه‌ای به آخرین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک دارد و باید گزینه وزن ۸۷ کیلوگرم خود را برای رسیدن به تنها سهمیه باقی مانده راهی میدان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های گزینشی المپیک در سطح جهان به عنوان آخرین مرحله از مسابقات انتخابی المپیک طی روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود که نفرات راه یافته به فینال این رقابت‌ها، سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

بر این اساس تیم چهار نفره کشتی فرنگی ایران برای حضور در این پیکارها صبح امروز راهی کشور بلغارستان شد. بدین ترتیب محمد بنا و حبیب الله اخلاقی به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی و همچنین حمید سوریان به عنوان سرپرست، ناصر علیزاده را به عنوان ملی پوش وزن ۸۷ کیلوگرم در این پیکارها همراهی می‌کنند.

ضمن اینکه محمد مصلایی پور و نیما صادقی هم به عنوان داوران درجه S۱ یا المپیکی کشتی کشورمان نیز به همراه تیم کشتی فرنگی ایران راهی صوفیه شدند.

 پنج سهمیه کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک پیش از توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و همچنین محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم در مسابقات گزینشی ۲۰۲۱ قزاقستان بدست آمده است.

 مهر



منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس فردا یکشنبه با ۲ نماینده کشورمان در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. پیش از این در آزاد امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم توانستند سهمیه المپیک را در قرقیزستان کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک