Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس، موضوع «لزوم احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در میادین ورودی اردبیل» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیگیری؛ علی مسیب‌زاده اظهار کرد: در سال ۹۵ طرح جامع ترافیک شهر اردبیل به تصویب رسید و براساس آن نیز برنامه‌های شهرداری اردبیل در سه بخش کوتاه مدت تا سال ۱۴۰۰، میان مدت سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ و بلند مدت از سال ۱۴۰۵ تا ۱۴۱۰ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: احداث تقاطع‌های غیرهمسطح نیز زمانی امکان پذیر است که در طرح جامع ترافیکی شهر اردبیل تصویب شده باشد و در حال حاضر تقاطع‌های غیرهمسطح یاد شده در طرح جامع ترافیکی شهر اردبیل وجود نداشته و بنابراین در برانامه‌های کوتاه، میان مدت و بلند مدت شهرداری اردبیل نیز قرار ندارد.

معاون امور زیربنایی شهرداری اردبیل تصریح کرد: البته تقاطع‌های غیرهمسطح همچون داروپخش، پل قدس، نیایش، آقاباقر و ... که مصوبه طرح جامع ترافیک شهری اردبیل را نیز داشته در برنامه زمان‌بندی شهرداری اردبیل قرار گرفته و به مرحله اجرا درآمده است و در کنار آن طرح‌های دیگری نیز در برنامه‌های بلند مدت شهرداری اردبیل قرار دارد که بر اساس نیاز شهر اجراء خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل طرح جامع ترافیک شهری تقاطع های غیرهمسطح تقاطع های غیرهمسطح شهرداری اردبیل خبرگزاری فارس طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با جامعه قرآنی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مسجد میرزاعلی اکبر اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان پارس آباد از سطح بالای کمی و کیفی برخوردار بوده و تحسین‌برانگیز است.

وی فعالان و متولیان قرآنی را بر تلاش مضاعف در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه توصیه کرد و افزود: جذابیت کتاب مقدس قرآن منحصر به فرد است و باید این جذابیت در سطر به سطر زندگی در قالب زندگی با آیه‌ها به مردم بیان شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: جاذبه اصلی قرآن به این است که سوالات و نیازهایی که انسان در زندگی دارد، تنها از طریق قرآن به این نیازها و سوالات، پاسخ داده می‌شود.

آیت الله عاملی بیان کرد: برترین تکریم انسان توسط خداوند در قرآن ذکر شده و هدف خلقت توسط آیات الهی به درستی بیان شده است.

وی گفت: ظلم و ستم در نظر انسان امری ناپسند است و در قرآن نیز خداوند در آیات متعددی انسان‌ها را از ظلم برحذر کرده و این نشانگر همخوانی قرآن با ذات و فطرت انسان‌ها است.

امام جمعه اردبیل قرآن را بزرگترین و ارزشمندترین نعمت خدا برشمرد و افزود: اگر خداوند تمام نعمت‌ها را به بشریت ارزانی می‌داد ولی قرآن را نمی‌داد، ما هیچ چیز نداشتیم.

آیت الله عاملی از خانواده‌ها و فعالان امر فرهنگی و قرآنی خواست؛ در ترویج سبک زندگی قرآنی و تبیین پیام‌های اخلاقی، اجتماعی قرآن و سیره ائمه معصومین (ع) در خانواده و جامعه تلاش کنند.

کد خبر 6063506

دیگر خبرها

  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد