Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این نهاد در استان، محمد شجاعان با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از توان و ظرفیت حداکثری خیران در اعطای تسهیلات به نیازمندان، گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه هم‌افزایی با خیران سپرده‌گذار در صندوق، علاوه بر گسترش سنت قرض‌الحسنه، کمک به افزایش توان پرداخت وام قرض‌الحسنه با هم‌افزایی و پاسخگویی مناسب به رفع مشکلات نیازمندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه تسهیلات اعطایی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه از محل وجوه سپرده‌گذاری شده توسط خیران به دو صورت امکان‌پذیر است، در روش اول معرفی نیازمندان به تشخیص خیر سپرده‌گذار صورت می‌پذیرد و در روش دوم، خیر پرداخت وام از محل وجوه اداره شده را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: شماره تلفن‌های ۴ ‌- ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این صندوق در نظر گرفته‌شده است، شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد.

شجاعان یادآور شد: سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت استان یزد درزمینهٔ کارگشایی، خودکفایی، مسکن و شهریه دانشجویی به ۴۴۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی یزد کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی یزد کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی یزد کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر توسعه سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی گفت: در سال گذشته سه همت تسهیلات از طریق این صندوق به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

ابراهیمی در جمع مسئولان کشاورزی بخش کشاورزی در بجنورد در هفتم فروردین ماه اظهار کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده به کشاورزان در سال گذشته توسط نظام بانکی ۲۷۳ همت بوده است.

وی افزود: انتظارات از صندوق های کشاورزی فراتر رفته و باید شیوه های سنتی تامین مالی کنار گذاشته شود و باید به دنبال شیوه های نوین باشیم.

ابراهیمی با اشاره به تورم ۴۰ درصدی سال گذشته ادامه داد: میزان تسهیلات اعطایی در سال گذشته نسبت به سال قبل تر از آن کمتر بوده است.

وی بیان کرد: یکی از نقاط قوت حوزه کشاورزی این است که زنجیره ها در صندوق کشاورزی عضو بوده و تمام آن ها سهامدار هستند.

ابراهیمی تاکید کرد: زنجیره های ارزش باید شناسایی شوند و یک تقویم کشاورزی در استان وجود داشته باشد که در چه زمانی چه نیازهایی وجود دارد که باید آن نیازها پوشش داده شود.

وی گفت: باید جست و جو شود که از کدام ابزار مالی در بخش کشاورزی استفاده کنیم تا نفع مالی بیشتری برای کشاورز داشته باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی نیز در این جلسه گفت: بخش کشاورزی یکی از حوزه های مهم اقتصادی کشور است و نقش بسزایی در بخش های تولید، صادرات، اشتغال و تامین امنیت غذایی در کشور دارد.

علیزاده مقدم افزود: مسئله سرمایه گذاری و مشارکت مردمی نقش محوری در تحقق اهداف و عملیاتی شدن و اجرای طرح ها و ایده های توسعه ای در بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی جزو چهار استان کشور است که تمام شهرستان های آن‌ دارای صندوق حمایت توسعه کشاورزی است، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و استقرار زنجیره های تولید ارزش در بخش کشاورزی در استان محقق شود.

علیزاده مقدم گفت: ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی در کشور ۷۰ میلیارد دلار است که ارزش اقتصادی محصولات خراسان شمالی به ۴۵ هزار میلیارد تومان می رسد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد