Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس به اشغالگران صهیونیست در صورت تداوم تجاوز به محله «الشیخ جراح» هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری المیادین، « ابو خالد محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به شدت به اشغالگران صهیونیست درباره ادامه تجاوزاتشان به محله «الشیخ جراح» واقع در قدس اشغالی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضیف در این پیام به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر تجاوزات و جنایات این رژیم و شهرک‌نشینان علیه ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی متوقف نشود، مقاومت هرگز ساکت نمی‌نشیند و این رژیم بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.

فرمانده قسام ضمن تمجید از مقاومت و پایداری ساکنان محله الشیخ جراح، تاکید کرد که فرماندهان مقاومت و قسام به دقت حوادث و تحولات قدس را تحت نظر دارند.

محمد الضیف به اهالی مقاوم در محله الشیخ جراح سلام و درود فرستاد و تاکید کرد «این هشداری واضح و شفاف و آخرین هشدار است»

در همین ارتباط، تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» شاخه نظامی جنبش مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی باید دست از حماقت‌های خود و جنایت علیه ساکنان قدس و مقدسات این شهر بردارد و مقاومت آماده است با تمامی امکاناتی که دارد جلوی ادامه جنایات این رژیم را بگیرد.

ناصر صلاح الدین همچنین از جهانیان خواست به مسئولیت‌های خود عمل کرده و مانع از ادامه جنایات اشغالگران اسرائیلی شوند که ممکن است یک جنگ مذهبی ویرانگر را در پی داشته باشد.

گزارش‌ها حاکی است که حمله وحشیانه نظامیان اسرائیلی به فلسطینیان در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی همچنان ادامه دارد.

بر اساس ویدیوهایی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نظامیان اسرائیلی به طرز وحشیانه‌ای جوانی فلسطینی را در محله الشیخ جراح در قدس مورد ضرب و جرح قرار داده و اسیر کردند.

ماجرای اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله الشیخ جراح از سال 2008 آغاز شد و به رغم آن که اردن همه اسناد و مدارک رسمی را که مالکیت فلسطینیان بر این منازل را ثابت می‌کند ارائه کرده است، سیاست رژیم اشغالگر برای کوچاندن فلسطینیان همچنان ادامه دارد. این اقدام باعث خشم گسترده فلسطینیان شده است.

فعالان فضای مجازی از طریق هشتگ «منطقه الشیخ جراح را نجات دهید» می‌کوشند از اهالی این محله در قدس اشغالی که در آستانه اخراج از این محله و تکرار فاجعه‌ای دیگر شبیه فاجعه اشغال فلسطین در سال 1948 هستند، حمایت کنند.

فعالان از طریق این هشتگ خواستار حمایت از ده‌ها خانواده فلسطینی ساکن این محله شدند که خطر اخراج آن‌ها از این محله پس از مهلتی که دادگاه اسرائیل تا روز پنج شنبه به آن‌ها داده، افزایش یافته است.

دادگاه اسرائیل به این خانواده‌ها تا پنج شنبه مهلت داده بود تا با شهرک نشینان به توافق برسند.

فلسطینیان چنین راه حلی را رد کردند، زیرا پذیرفتن آن به منزله اذعان به مالکیت شهرک نشینان بر این زمین‌هاست.

برخی اهالی که با خطر اخراج از منازل خود در محله الشیخ جراح روبرو هستند اعلام کردند دادگاه رژیم صهیونیستی از تحویل گرفتن اسناد آن‌ها خودداری کرد. آن‌ها این کار دادگاه را فریبکاری دانستند.

از سوی دیگر پایگاه خبری فلسطین الیوم از درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در تقاطع شهرک «بیتا» در جنوب نابلس خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صهیونیست ها محله الشیخ جراح قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد

وزارت امور خارجه لبنان اعلام کرد به هیئت نمایندگی‌ این کشور در سازمان ملل متحد دستور داده تا از رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به نیروهای امدادرسان لبنانی شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه لبنان تأکید کرد متن شکایت بیروت علیه رژیم صهیونیستی را برای ارائه به شورای امنیت به هیأت نمایندگی‌اش در سازمان ملل متحد ارائه کرده است.

براساس این بیانیه، شکایت مذکور درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و نیروهای امدادرسان در جنوب لبنان به ویژه مناطق الهباریه، الناقوره و بعلبک است که در نتیجه آن، دست کم ۱۸ تن اعم از امدادسان و غیر نظامی شهید و زخمی شدند.

در همین راستا «علی فیاض» عضو فراکسیون حامی مقاومت اسلامی (حزب الله) در پارلمان لبنان تأکید کرد که مقاومت به تنش آفرینی رژیم صهیونیستی با پاسخ‌های قوی‌تر پاسخ خواهد داد؛ وی در مراسم یادبود شهید «حسین علی ارسلان» از رزمندگان حزب الله لبنان که ۲ روز پیش بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، اظهار کرد: تنش آفرینی دشمن صهیونیستی در روزهای اخیر در جبهه جنوب لبنان بیانگر بحرانی است که این رژیم در سطح امنیتی و سیاسی در نوار غزه و همچنین جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی در رویارویی با مقاومت اسلامی لبنان به آن دچار شده است.

فیاض افزود: در صورتی که دشمن به تنش آفرینی ادامه دهد باید به خوبی حسابگری کند. زیرا زیان‌های وارده به این رژیم افزایش خواهد یافت و مشکل شمال سرزمین‌های اشغالی (آواره شدن صهیونیست‌ها) بیش از پیش تشدید خواهد شد.

عضو فراکسیون حامی مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد: معادله بسیار واضح و ساده است؛ مقاومت به تنش آفرینی به شدت پاسخ خواهد داد و پاسخ‌های آن از نظر کمیت، کیفیت، عمق و اهداف شدیدتر خواهد شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه را هدف قرار دادند و در این حمله تاکنون دست کم هفت نفر شهید شدند؛ شامگاه چهارشنبه نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، رستورانی در الناقوره در جنوب لبنان را بمباران کردند که بر اثر آن، ۹ لبنانی شهید و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

المیادین نیز گزارش داد که در این حمله یک قهوه‌خانه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته که در نزدیکی یکی از مراکز یونیفل قرار داشته است.

به گزارش این شبکه خبری، دهستان «طیر حرفا» نیز هدف قرار گرفته شده است؛ این حملات اشغاگران درحالی صورت گرفته است که منابع رسانه‌ای روز سه‌شنبه از کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایمنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.


کد خبر 740042

دیگر خبرها

  • شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل
  • لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد
  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • جنایات صهیونیست‌ها تمامی ندارد، اما مقاومت ادامه دارد
  • یک رهبر حماس: تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»