Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@12:14:30 GMT

نحوه دریافت کد بورسی ایرانیان خارج نشین

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۳۸۳

نحوه دریافت کد بورسی ایرانیان خارج نشین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مژگان صفری مقدم از در دسترس بودن سایت سجام برای ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: سامانه سجام به نشانی WWW.SEJAM.IR به تازگی در کشورهای دیگر نیز قابل دسترسی است و ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند در سجام ثبت‌نام کنند. البته پیش شرط سجامی شدن، کارت ملی هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زیرا این فرایند باید به صورت الکترونیکی انجام شود.

وی افزود: بعد از اینکه فرایند احراز هویت الکترونیک سجام با کارت ملی هوشمند انجام شد، کد بورسی برای افراد پیامک می‌شود. برای معامله هم که باید از طریق کارگزاری اقدام کنند. برخی کارگزاری‌ها در کشورهای دیگر شعبه دارند. البته این قسمت در حیطه کار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیست.

مدیر مرکز تماس ۱۵۶۹ درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه ادامه داد: هزینه ثبت‌نام در سجام ۱۰هزار تومان است. اگر فرد حساب ایرانی دارد می‌تواند تراکنش را انجام دهد. اگر هم بخواهد می‌تواند در لینک‌های رایگان سجام ثبت‌نام کند.

 

پربیننده ترین موافقت با ۷پیشنهاد سازمان بورس برای رونق بازار سرمایه / حضور بانک‌ها در بورس تقویت می‌شود پیش بینی نامه ۲۵اقتصاددان صحیح از آب درآمد زیان خریداران پالایشی یکم جبران می‌شود تکمیل فاجعه بودجه۱۴۰۰ با مصوبات سران سه قوه اوراق تبعی صندوق توسعه بازار برای چه نمادهایی است؟ / پیش‌بینی بازدهی ۴۰ درصدی از انتشار اوراق تبعی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه کد بورسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ علیرضا خزائلی افزود: تدوین این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفته و قرار است تا نیمه نخست امسال تکمیل و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: شناخت بازار‌های هدف گردشگری، تبیین نحوه حضور در نمایشگاه‌های بازار‌های هدف، تعیین نوع و نحوه بازاریابی و تبلیغات در قالب انواع اقلام تبلیغاتی و برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های گردشگری از جمله موضوعات مهم در تدوین این برنامه است.

خزائلی تاکید کرد: از سال‌های گذشته تاکنون تصمیم گرفتیم که برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی باید بازار‌های هدف را شناسایی کنیم، همین رویکرد سبب شد تا تدوین برنامه یاد شده مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، استان قزوین با کمک این برنامه هدفگذاری می‌کند که در کدام استان‌ها و برای کدام کشور‌ها اقلام کالایی با زبان خارجی به خصوص چاپ و توزیع کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین خاطرنشان کرد: این استان در حوزه گردشگری خارجی روند رو به رشد دارد و در همین ایام تعطیلات نوروزی ۱۲۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خزائلی یادآور شد: گردشگران خارجی متعلق به کشور‌های اروپایی، چین، روسیه، حوزه خلیج فارس و همچنین آسیای شرقی بودند که در قالب انفرادی و همراه با تیم‌های تورگردی به ایران آمده و استان قزوین را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری انتخاب کردند.

گفتنی است، ۱۵۱۶ اثر طبیعی و تاریخی در استان قزوین ثبت ملی شده است.

دیگر خبرها

  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج از کشور
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن