Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در نشست فعالان گروه‌های جهادی استان  آذربایجان شرقی گفت:۴۵هزار بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در شهر‌ها و بخش‌های مختلف  استان  آذربایجان شرقی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در اجرای طرح‌های شهید سلیمانی و کمک‌های مومنانه مشارکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: جهادگران بسیجی و سپاهی علاوه بر فعالیت در زمینه‌های مسکن محرومان، پل‌سازی، آبیاری و عمرانی در مناطق محروم در زمینه تربیت و آموزش هم جهاد می‌کنند.

سردار خرم گفت: بسیجیان استان آذربایجان شرقی تاکنون در قالب گروه‌های جهادی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده‌اند تا در این ایام سخت و پیچیده و شرایط بد معیشتی  مشکلات کمتری را متحمل شوند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: گروه‌های جهادی از نیمه شعبان پارسال و پس از اعلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت آحاد مردم در کمک مومنانه  با جذب کمک‌های خیران بسته‌های معیشتی را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند ضمن اینکه در کنار این اقدامات امکانات آموزشی و غذای گرم را هم بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌کنند.

او با اشاره به اینکه بسیجیان آذربایجان شرقی در طرح شهید سلیمانی کل جمعیت استان را ۲ بار غربالگری کردند گفت: در قالب این طرح گروه‌های آسیب‌پذیر، بیماران صعب‌العلاج و سایر گروه‌های نیازمند را محله به محله شناسایی کرده و این طرح را به صورت هدفمند تداوم می‌دهند.

سردار خرم کنترل حالت طوفانی کرونا را علاوه بر همکاری مردم و مدافعان سلامت از جمله توفیقات طرح شهید سلیمانی دانست و افزود: کل سیستم وزارت بهداشت در خدمت درمان است  اما گروه‌های جهادی هم برای پیشگیری وارد میدان شدند.

او گفت: بسیجیان برای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد میدان رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح شهید سلیمانی شدند و خود این نیرو‌ها گاهی گرفتار بیماری کرونا شدند که نشان از ایثارگری جهادگران در حوزه مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه عاشورا گروه جهادی ویروس کرونا آذربایجان شرقی گروه های جهادی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی