Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست سابق باشگاه بنفیکا پیش از دیدار حساس اُکلاسیکو جو جنجالی این مسابقه را افزایش داد و در خصوص پنالتی‌های پورتو در این فصل صحبت کرد

فردا شب دیدار حساس پورتو و بنفیکا در لیسبون برگزار خواهد شد. بنفیکا که خودش دیگر نمی‌ تواند قهرمان پرتغال شود سعی دارد با شکست پورتو، این افتخار را نیز از رقیب سنتی خود بگیرد تا جام در لیسبون به اسپورتینگ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنفیکا پیش از این دیدار حساس، از پنالتی هایی متعددی که داوران به سود پورتو می گیرند، انتقاد تندی کرد.

به گزارش طرفداری، روز گذشته آبولا در خصوص مهدی طارمی نوشت: ستاره ایرانی مهره بزرگی در اُکلاسیکو برای باشگاه پورتو است طارمی جزو تاثیر گذارترین بازیکنان کونسیسائو است و هم گل می‌ زند، هم پاس گل می‌دهد و هم پنالتی می‌ گیرد.

پنالتی طارمی در مقابل فامالیکائو باعث پیروزی پورتو شد و همین عامل سبب شد تا صدای یک بنفیکایی دربیاید و رییس سابق این باشگاه پنالتی‌ های این فصل پورتو را جنجالی و غیرعادی بنامد.

ژائو براز فرید، رییس سابق باشگاه بنفیکا گفت:

مردم احمق نیستند و می‌فهمند ماجرای این پنالتی‌ های پورتو از کجاست. حداقل 4 پنالتی پورتو در این فصل با خطای بازیکنان سابق این باشگاه گرفته شده است. این پنالتی که دیوگو کی‌ روش مقابل طارمی انجام داد واقعا عجیب است و توپ اصلا در صحنه خطا حضور نداشت. او آمد و طارمی را زد و هنوز نمی‌ دانم چرا این خطا صورت گرفت.

رییس بنفیکا ادامه داد:

من اعتقاد دارم که همه این پنالتی‌ های جدی است و ماجرایی دارد. پورتو می‌ خواهد هر کاری که دلش خواست انجام دهد ولی ما احمق نیستیم و می‌ فهمیم این پنالتی‌ ها چگونه بدست می‌ آید. من این را به کشور پرتغال می‌ گویم. این پنالتی‌ ها فقط برای پورتو گرفته می‌ شود و این چهارمین بازیکنی است که به تیم سابقش پنالتی می‌ دهد. همه چیز برای پورتو است و ما صرفا می‌ توانیم از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را بر تن داور هم بکنیم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد تماس پرسپولیسی ها با محسن مسلمان قرارداد مهدی قائدی بند جدایی ندارد حضور سر الکس فرگوسن در هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / عکس لیگ قهرمانان بوی نفت می دهد؛ فوتبال بهتر است یا طلای سیاه؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)