Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@12:09:25 GMT

ستاره ایتالیایی در آستانه جدایی از حریف استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۵۶۸

ستاره ایتالیایی در آستانه جدایی از حریف استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الیوم» عربستان خبر داد سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و بعد از دو فصل و تیم حضور در ریاض در آستانه بازگشت به کشورش قرار دارد.

هافبک سابق یوونتوس به همراه الهلال موفق شد در سال ۲۰۱۹ جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. الهلال به تازگی مواریس دستیار سابق مورینیو را به خدمت گرفت تا بتواند نتایج بهتری را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد اولین خروجی مورایس از لژیونرهای الهلال، جووینکو است. این ستاره ایتالیایی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانسته بود جزو ۴ لژیونر الهلال قرار بگیرد.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه به مصاف الهلال خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا که خود را برای دیدار با استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده می‌کنند، امروز در یک بازی دوستانه به برتری رسیدند.

مسی‌های رفسنجان از ساعت ۱۴ امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف بهمن با مربیگری محسن ایران نژاد بازیکن سیرجانی سابق باشگاههای گلگهر، سپاهان و ذوب‌آهن رفتند. نارنجی پوشان با ترکیب حامدلک، نژاد‌مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، علی عدنان، فرشید باقری، جلال علی محمدی، مهدی محبی، عرفان شهریاری، محمد اکبری و سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

در این مسابقه ابتدا با ارسال حسن جعفری از روی نقطه کرنر و ضربه سر فرشید باقری در دقیقه ۲۰ به گل اول این بازی رسیدند. خطای مدافع بهمن روی محمد اکبری در دقیقه ۲۵ منجر به اعلام ضربه پنالتی شد و سجاد شهباززاده دومین گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نویدکیا در شروع نیمه دوم با ۱۱ تغییر ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاد که تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم گلی به همراه نداشت و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر مس به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • محمد خدابنده لو: استقلال به من 12 میلیارد پیشنهاد داد؛ به آرزوی کودکی ام رسیدم!