Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهرام حسین‌آبادی» روز چهارشنبه در آیین تجلیل از مدیران نمونه آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، افزود: معلمان همواره در سال‌های قبل از کرونا همه تلاش خود را برای تربیت انسان‌های شایسته و توانمند به کار می‌گرفتند اما در دوران کرونا  این تلاش مضاعف است و با عشق و تعهد رسالت آموزگاری را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: کرونا شرایط سختی را برای تدریس معلمان در فضای مجازی ایجاد کرد اما این قشر با بردباری و مسئولیت‌پذیری همه سختی‌ها را با جان و دل خریدند و ذره‌ای در وظایف خود کوتاهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: معلمی شغل انبیاء الهی است و این قشر باید قدر جایگاه خود را بدانند و همواره در مسیر آگاهی دادن تلاش کنند.

حسین آبادی اظهار داشت: هفته معلم فرصت خوبی برای تقدیر از تلاش‌ و مجاهدت‌های انسان‌هایی است که در مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه و تربیت نسل آینده قدم برمی‌دارند.

در  این نشست، به نمایندگی از سه مدیر نمونه استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد و در این آیین کلیپی از سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و استاندار مرکزی به مناسبت هفته معلم پخش شد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت آموزش و پرورش معلم روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت آموزش و پرورش اراک استان مرکزی وزارت آموزش و پرورش معلم روز معلم اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه‌های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • این افراد معلم می‌شوند
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳