Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مواهب خدادادی در استان مازندران امانتی در دست مسؤلان و مردم است، اظهار کرد: برای واگذاری این مواهب خدادادی به نسل‌های آینده، کم‌کاری هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

 

رازجویان ساخت و سازهای غیرمجاز را عامل اصلی از بین رفتن اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران دانست و تصریح کرد: با مسؤول یا مدیری که با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری می‌کنند ، برخورد جدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار مازندران با قدردانی از پیگیری‌های رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان جهت برخورد با متخلفین، افزود: هر چه جدیت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ادارات استان بیشتر شود، اراضی کشاورزی و باغی کمتر مورد تخریب قرار می‌گیرند.

رازجویان با تاکید بر اینکه با شروع فصل گرما و آغاز کاشت برنج در مازندران، استفاده از منابع آب در استان بیشتر می‌شود، تصریح کرد: ضمن دعوت مردم به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در فصول بهار و تابستان، از شرکت آب منطقه‌ای انتظار می‌رود نسبت به برخورد با استفاده‌کنندگان چاه‌های آب غیرمجاز اقدام کند.

وی ادامه داد: استفاده غیراصولی و بی‌رویه آب باعث می‌شود تا مردم و کشاورزان با مشکلات جدی روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی رازجویان معاون استاندار مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران محیط زیست ساخت و ساز غیرمجاز ساخت و سازهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط‌زیستی
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می کنیم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی