Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:39:25 GMT

رشد بورس آسیا همزمان با افت وال استریت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۳۶۸

خبرگزاری آریا - سهام آسیایی در معاملات امروز، چهارشنبه، علی‌رغم افت دیشب سهام وال‌استریت رشد کردند. این در حالی است که بازارهای ژاپن و چین امروز هم به علت تعطیلات رسمی بسته هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سهام آسیایی در معاملات امروز، چهارشنبه، علی‌رغم افت دیشب سهام وال‌استریت رشد کردند. این در حالی است که بازارهای ژاپن و چین امروز هم به علت تعطیلات رسمی بسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش مهر، جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0.47 درصد رشد کرد.
شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ 0.1 درصد رشد کرد.
شاخص استریت تایمز سنگاپور 0.82 درصد بالا آمد.
ای‌اس‌اکس استرالیا 0.60 درصد رشد کرد در حالی که کوسپی کره‌جنوبی با رشد 0.64 درصدی روبرو شد.
در بازار ارز، به دنبال اظهارات رئیس خزانه‌داری آمریکا در مورد لزوم افزایش نرخ بهره، دلار تقویت شد و نرخ برابری خود در مقابل ین ژاپن یوآن چین را به ترتیب به 109.30 واحد و 6.473 واحد رساند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات امروز جام ملت‌های فوتسال آسیا با شگفتی بزرگی همراه بود و در حالی که دو مسابقه از گروه C به طور همزمان از ساعت 14:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تیم ملی ژاپن نتوانست دومین برد را مقابل تاجیکستان به دست بیاورد و با تساوی بدموقع از این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی فوتسال ژاپن که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با کسب پیروزی مقابل ایران در بازی فینال به مقام قهرمانی رسیده و افتخارآفرینی کرده بود، در این دوره با تیمی کاملا جوان شده وارد شد ولی انتظار نمی‌رفت وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشد که همین اتفاق در دیدار امروزشان برابر تاجیکستان افتاد.

سامورایی‌ها که در دو دیدار اخیرشان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا یک شکست مقابل قرقیزستان و یک برد پُر گل برابر کره جنوبی داشتند، در بازی امروز امیدوار به کسب برتری برابر تاجیکستان و صدرنشینی در گروه D بودند که تساوی در این بازی منجر به حذف‌شان شد.

تیم ملی فوتسال ژاپن در بازی امروز با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیکستان متوقف شد تا 4 امتیازی شود و پایین‌تر از تیم‌های پنج امتیازی تاجیکستان و قرقیزستان، در جایگاه سوم گروه D ایستاد و از جام ملت‌های آسیا کنار رفت.

کره جنوبی هم که تیم چندان قدرتمندی در فوتسال نداشته، پس از دو شکست متوالی مقابل تاجیکستان و ژاپن، امروز برابر قرقیزستان به تساوی جالب توجه 5 بر 5 رسید تا یک امتیازی شود و مثل سامورایی‌ها از جام ملت‌های آسیا کنار برود.

تیم ملی فوتسال ایران احتمال داشت پس از سرگروهی، در دور حذفی به مصاف ژاپن برود که این اتفاق نیفتاد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • بورس به مدار برگشت؟
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • صعود بورس از منطقه امن