Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@15:16:48 GMT

معرفی و آشنایی با محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۱۸۴

معرفی و آشنایی با محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو با سابقه بیش از 18 سال در صنعت تولید سینى کابل و نردبان کابل و انواع لوله هاى فولادى برق با کلیه اتصالات و تجهیزات ، منابع مناسب و به روز ، داراى سوابق درخشانى در این صنعت مى‌باشد .

این شرکت داراى سه استاندارد بین‌المللى در زمینه مدیریت کیفیت ، ایمنى و بهداشت و محیط زیست مى‌باشد ، که نشانگر تعهدات ، حس مسوولیت و انگیزه این سازمان در جهت کسب رضایت مشتریان گرامى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرکت مفتخر است که توانسته در وندورلیست شرکت هاى مپنا وشرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمى و شرکت ملى مهندسى ساختمان نفت ایران و شرکت پیماب قراربگیرد. همچنین شرکت سپکو با استفاده از دستگاههاى پیشرفته و کامل و با کادرى مجرب و کارآزموده آماده انجام انواع سفارشات از جانب مشتریان گرامى مى‌باشد.

 

محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

نردبان کابل

نردبان کابل برای محافظت از کابل های عبوری ، طول عمر بیشتر کابل ، انتخاب بهترین مسیر سیم کشی ، تعمیر آسان ... سینی ها و نردبان های کابل در سیستم های انتقال قدرت و جاده های افقی ، معمولاً از سینی های کابل و نردبان کابل استفاده می شوند در مسیرهای عمودی استفاده می شود. از نردبان های قدرت به دلیل سهولت در سیم کشی و مقاومت مکانیکی بستر کابل در کابل های برق نیز استفاده می شود.

سینی کابل

سینی های کابل فلزی از فولاد ساده یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. ضخامت سینی ها ، عرض و ارتفاع آنها و تعداد پیچ ​​های قرار گرفته در لبه های بالایی آنها بر اساس مشخصات بارگیری و تعداد و نوع کابل ها توسط کارفرما تعیین می شود. سینی های ورق استیل به صورت گالوانیزه عمیق (HDG) در وان های مذاب قرار دارند. از یک ورق فولاد ضد زنگ (ترجیحاً 316 لیتر) در محیط های اسیدی و خورنده استفاده می شود. از ورق های پارچه ای گالوانیزه می توان در محیط های گرم و خشک نیز استفاده کرد. با استفاده از این نوع سینی ، مناطق برش و سوراخ کننده دارای پوشش روی نیستند ، در صورت وجود رطوبت در محیط ، می تواند زنگ بزند. سینی ها معمولاً در شاخه های 3 متری ساخته می شوند ، مگر اینکه کارفرما مشخصات دیگری را لازم داشته باشد.

لوله فولادی برق

سپکو تولید کننده لوله های فولادی برقی ، گالوانیزه گرم ، گالوانیزه سرد ، لوله های فولادی رنگی ، اتصالات لوله های فولادی برقی ، درب و سه راهی استیل ، آرنج گرد ، غده کابل ، بوش ساده و گرم ، انواع جعبه های تقسیم کننده آلومینیومی و گالوانیزه ، جعبه های کف استیل و آلومینیومی و ...

به منظور تقویت و دوام بیشتر و محافظت بهتر از اجرای عملیات سیم کشی و کابل کشی در واحدهای ساختمانی و صنعتی و کارخانه ها ، نیاز به لوله های فولادی برقی احساس می شود که می تواند به صورت خطوط لوله فولادی توکار یا روکار انجام شود .

قالب گیری آسان با دستگاه خم کن لوله و همچنین مقاومت و مقاومت در طول سال ها باعث افزایش محبوبیت لوله های فولادی برقی شده است.

شرکت سپکو صفحات لوله ای و فولادی برقی و میزهای استاندارد با نام انحصاری لوله های برقی فولادی سپکو را تولید می کند.

لوله های فولادی برقی از ورق های گرم یا گالوانیزه ساخته شده اند که دارای ضخامت 0.9 تا 1.5 e با طول استاندارد PG-11 تا PG-48 به صورت لوله های رنگی (سیاه) یا هر رنگ سفارش مشتری یا تولید گرم هستند و گالوانیزه سرد.

اطلاعات تماس با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس : تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، ساختمان 58، پلاک 132، طبقه سوم، واحد 32

شماره تماس : 02188594463

ایمیل : sepco.co@gmail.com

منبع: فارس

کلیدواژه: کابل محیط زیست کویر مدیریت کیفیت نردبان کابل سینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود.

حسین محمدی امروز (۲۷ فروردین ماه) اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این زمینه، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت‌های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم می‌شود.

وی به برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در اردیبهشت امسال اشاره کرد و گفت: استان زنجان با تمام ظرفیت و پتانسیل‌ها در این رویداد مهم حضور خواهد داشت.

محمدی بیان کرد: در این نمایشگاه هیأت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری از حدود ۹۰ کشور جهان حضور خواهند داشت و شرکت‌های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در این دوره تمرکز بر شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل‌ نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار و ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، او افزود: این نمایشگاه باعث ایجاد گفتمان بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های کشور از زبان تجار بین‌المللی می‌شود و استان زنجان تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲