Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@19:41:21 GMT

ساعت بازی‌های تیم ملی ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۲۲۱

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی‌های گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را تعیین کرد. بازی‌های این گروه با حضور ایران، عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

طبق اعلام AFC، مسابقات گروه سوم ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ (به وقت بحرین) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گرمای هوا در خردادماه در کشور بحرین، هرچه مسابقات دیرتر برگزار شود به سود بازیکنان و تیم‌ها خواهد بود اما دو بازی از چهار مسابقه ایران در ساعت ۱۹ انجام می‌شود.

در واقع دو مسابقه ساعت ۲۱ یکی به خاطر دیدار با بحرین است و دیگری به دلیل هفته پایانی که مسابقات همزمان است و بحرین هم همین ساعت به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

بحرین به عنوان میزبان سه مسابقه دارد و هر سه مسابقه را ساعت ۲۱ به میدان می‌رود!

محل و ساعت برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال به این ترتیب است:

۳ ژوئن
* ایران - هنگ کنگ؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹ (۱۷:۳۰ به وقت ایران)
* بحرین - کامبوج؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱ (ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران)

۷ ژوئن
* عراق - کامبوج؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹
* ایران - بحرین؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

۱۱ ژوئن
* کامبوج - ایران؛ استایوم خلیفه - ساعت ۱۹
* هنگ کنگ - عراق؛ استادیوم المحرق - ساعت ۲۱

۱۵ ژوئن
* بحرین - هنگ کنگ؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱
* ایران - عراق؛ استادیوم خلیفه - ساعت ۲۱

256

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد.

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد