Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:55:28 GMT

از تکمیل میدان شهدای هسته‌ای تا تعریض پل زندان در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۲۸۸

از تکمیل میدان شهدای هسته‌ای تا تعریض پل زندان در اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر سازمان عمران شهرداری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در مناطق مختلف شهرداری علاوه بر پروژه‌های بزرگ حلقه حفاظتی شهر در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز _چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در جلسه بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری، اظهار کرد: در این جلسه برای پروژه‌های در دست اقدام حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر ۶۰۰ تا هفت تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد از کیلومتر ۶۰۰ تا کیلومتر یک پروژه اقدامات اجرایی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز همچنین مقرر شد با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد آزادسازی‌ها در این بخش از پروژه حلقه حفاظتی شهر انجام شده و ۴۰ درصد توسط منطقه ۱۵ شهرداری انجام خواهد شد، عملیات اجرایی آن را پس از دریافت مجوز از شورای شهر آغاز کنیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: از کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی شهر که قبلاً مصوبه شورا را دریافت کرده بودیم، با توجه به اعلام نظر مدیر منطقه ۱۵ شهرداری مبنی بر آزادسازی ۵۰ درصد مسیر، عملیات اجرایی را آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد برای کیلومتر یک تا دو و نیم حلقه حفاظتی شهر که بین دو روستای دهنو و خاتون‌آباد قرار گرفته، تمهیداتی برای تعریض مسیر اندیشیده شود تا با تکمیل این بخش‌ها بتوانیم تا شش ماه آینده ترافیک خاتون آباد را بر روی مسیری ایمن برقرار کرده و زمینه اتصال پل سردار سلیمانی و پل آفتاب فراهم شود تا بتواند اثر بزرگی در روان شدن ترافیک قسمت شرق اصفهان داشته باشد.

مظفر با بیان اینکه در جلسه امروز گزارشی از سایر پروژه‌های عمرانی شهر توسط سازمان عمران شهرداری ارائه شد، گفت: این سازمان در حال حاضر حدود ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در مناطق مختلف شهرداری علاوه بر پروژه‌های بزرگ حلقه حفاظتی شهر در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های سازمان عمران شهرداری می‌توان به احداث خیابان‌های ارغوانیه و روشن دشت، تکمیل میدان شهدای هسته‌ای، تعریض پل زندان، تقاطع شهید کشوری، احداث ضلع شرقی رینگ چهارم (روبروی شهر رویاها)، چندین پروژه خیابان‌سازی در مناطق هفت، ۱۲ و ۹ شهرداری اشاره کرد که مقرر شد تا تیرماه امسال اکثر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در جلسه امروز همچنین برای پیگیری و رصد بیشتر پروژه‌ها مقرر شد جلسات بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری به جای ۱۵ روز، هر هفته یکبار برگزار شود.

کد خبر 491329

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون عمران شهری شهرداری اصفهان شهر شهرداری اصفهان کلانشهر پروژه هاي عمراني پروژه های نیمه تمام برنامه ریزی شهری بهره برداری از پروژه های عمرانی مدیریت شهری شهر اصفهان رینگ چهارم حلقه حفاظتی ترافیکی پروژه های فعال اصفهان پروژه های اصفهان 1400 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حلقه حفاظتی شهر پروژه ها مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در بودجه مصوب سال جاری هفت پروژه شاخص در این منطقه با اعتباری معادل ۳۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هفت پروژه شاخص در منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل خط انتقال پساب رینگ مرکزی پل وحید تا سی‌وسه پل، جابه‌جایی تأسیسات آب و احداث مسیر ویژه اتوبوس در خیابان حکیم‌نظامی حدفاصل پل فلزی تا سه‌راه شهدای غزه است.

وی افزود: این مسیر شامل ۱۳ ایستگاه با پایه پرتابل است که در آن‌ها فونداسیون، شاسی‌کشی فلزی بر فونداسیون، ستون و تیرهای فلزی، سقفی با پوشش نهایی پلی کربنات (دوجداره) به ضخامت چهار میلی متر، بدنه‌ای با ورق فلزی سی‌ان‌سی شده، شیشه‌های سکوریت باضخامت ۱۰ میلی‌متر، کف‌سازی سکو با وود پلاست قهوه‌ای با ضخامت ۲.۶ سانتی‌متر، سنگ گرانیت و موزائیک برای نابینایان، جدول‌های بتنی و نرده‌های فلزی رنگ‌آمیزی شده تهیه و اجرا شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های مصوب سال جاری در این منطقه گفت: در بودجه مصوب ۱۴۰۳ هفت پروژه شاخص در این منطقه با اعتباری معادل ۳,۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کارگر ادامه داد: زیرساخت‌های شهر هوشمند، شبکه‌، ارتباطات و احیای دولت‌خانه صفوی سردر باغ هزارجریب توسعه پیدا کرده است.

وی با اشاره به احداث باغ مشاهیر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای طراحی باغ مشاهیر، علاوه‌بر بررسی ۹۰ اثر مشابه در جای‌جای جهان و مطالعات بومی‌سازی شده، طراحی این باغ بر مبنای معماری اصیل ایرانی انجام شده است.

وی اضافه کرد؛ این پروژه در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق قرار دارد و با توجه به تصاویر موجود از آن، ویژگی‌هایی از آن در طرح اقتباس شده است.

کارگر با اشاره به اینکه کاربری باغ مشاهیر خانواده‌محور است، گفت: در مساحت ۲۲ هکتاری این باغ فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، دیواره اصفهان و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر قرار دارد.

کد خبر 745033

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان