Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:10:46 GMT

رشد ۱۰۰ درصدی پروازهای فرودگاه گرگان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۵۰۷

رشد ۱۰۰ درصدی پروازهای فرودگاه گرگان

علی متانت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در سال ۹۸ نشست و برخاست از فرودگاه بین المللی گرگان ۱۴۶ فقره بوده که این عدد در سال گذشته به ۲۹۸ رسید و رشد ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

مدیرکل فرودگاه های گلستان افزود: اعزام و پذیرش در سال ۹۸ از این فرودگاه، به تعداد ۹ هزار و ۱۴۷ بود که این رقم در سال ۹۹ به ۱۳ هزار و ۹۸۰ نفر رسید و ۵۳ درصد رشد مسافر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متانت در خصوص ارسال و پذیرش بار از فرودگاه گرگان بیان کرد: در سال گذشته ۱۲۲ هزار و ۸۹۵ کیلوگرم بار از این فرودگاه جابجا شد که نسبت به تناژ سال ۹۸ با عدد ۷۷ هزار و ۹۱۳ کیلوگرم، رشد ۵۸ درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: مقاصد پروازی شامل تهران، مشهد، زابل، زاهدان، اهواز، کیش، قشم، بندرعباس، عسلویه، چابهار و آکتائو قزاقستان است و در هفته ۹۷ سورتی پرواز انجام می شود.

وی تصریح کرد: شرط استمرار پرواز گرگان- اکتائو استقبال از این مسیر پروازی است.

طبق گفته متانت مسیرهای پروازی استانبول (خارجی) و تبریز و شیراز برنامه ریزی شده که بزودی انجام خواهد شد.

کد خبر 5204877

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی متانت فرودگاه ویروس کرونا شب قدر شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان عکس استانها اردبیل بارش باران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس