Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر فرهاد ابول نژادیان چهارشنبه اظهار داشت: سالمندان بالای ۸۰ سال خوزستانی که تاکنون برای تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه نکرده اند، هرچه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز یا پایگاه سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی افزود: از فرزندان سالمندان بالای ۸۰ سال درخواست می‌شود تا افرادی که توانایی مراجعه ندارند را با خودرو به مراکز بهداشت منتقل کنند تا کارشناسان بهداشت واکسن را برای این عزیزان تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابول نژادیان ادامه داد: با توجه به احتمال ایجاد تجمع در ساعات پایانی؛ از کلیه خانواده ها درخواست می‌شود تا در جهت حفظ سلامت سالمندان، هرچه سریعتر به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از شنبه ۱۸اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، برای دیگر گروه های سنی، فراخوان تزریق واکسن صادر می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از اوایل هفته گذشته آغاز شده است.

بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از ۱۰ به هفت شهرستان شامل اهواز، بهبهان، اندیمشک، شوش، ماهشهر، باغملک و ایذه کاهش یافته است .

همچنین ۱۱ شهرستان مسجدسلیمان، دزفول، رامهرمز، شوشتر، کارون، رامشیر، دشت آزادگان، خرمشهر، آبادان، امیدیه و شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی و  شهرستان‌های هفتکل، باوی، حمیدیه، گتوند، اندیکا، هندیجان، لالی، آغاجاری و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آیا موسیقی درمانی برای همه مردم مناسب است؟
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم