Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:54:55 GMT

توقیف ۲۵۰ کامیون در شبهای قدر تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۷۵۹

توقیف ۲۵۰ کامیون در شبهای قدر تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت تردد کامیونها در آخرین شب از لیالی قدر همچون دو شب قدر گذشته، گفت: در شبهای قدر ۲۵۰ کامیون متوقف شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به ممنوعیت تردد کامیونها در شبهای قدر، در این رابطه اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد کامیونهای در شبهای قدر طبق اطلاعیه‌ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیونها به سطح شهر تهران جلوگیری بعمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در نخستین شب اجرای طرح 200 کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفته (توقیف ساعتی شدند) و از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد.

وی بیان کرد: در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز، 50 کامیون متوقف (توقیف ساعتی شده) و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت به عمل آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان  اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقر هستند، از ورود کامیونها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

به گفته همه‌خانی، اجرای این طرح تا چهار صبح ادامه خواهد داشت و کامیونها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت : از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده‌داران و مؤمنین روزه‌داری است که در مراسمات احیا شرف حضور دارند و در سطح شهر و اماکن مذهبی در حال تردد هستند و با توجه به تاریکی هوا و تخلفات حادثه‌سازی که توسط برخی رانندگان کامیونها روی می‌دهد، اجرای این طرح ضروری است.

وی از رانندگان کامیونها خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جداً خودداری نمایند.

بخشودگی جرایم رانندگی اهداکنندگان خون در روزهای مراجعه به انتقال خون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب های قدر جرایم رانندگی راهور پلیس شب های قدر جرایم رانندگی راهور پلیس سطح شهر تهران اجرای این طرح شبهای قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران

سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه نگهداشت پل‌های عابر پیاده پایتخت در روز‌های پایانی سال قبل به معاونت فنی و عمرانی شهرداری واگذار شد، اظهار کرد: متخصصان خوبی در این معاونت فعالیت می‌کنند و اصل کار در نگهداشت پل‌ها به معاونت فنی و عمرانی برمی‌گردد.

به گزارش شهر، وی همچنین تصریح کرد: تیمی در مدت اخیر تشکیل شده و ۶ مدل طرح مختلف برای پل‌ها توسط این تیم در حال بررسی است. نگاه ما این است که با نگهداری مطلوب، فضای موجود حفظ شود، به طوری که از ۶۰ دستگاه پله برقی که قرارداد آن پیش از این بسته شده برای نوسازی پله برقی برخی پل‌ها استفاده خواهد شد.

آقامیری ادامه داد: برای مابقی پل‌ها قرارداد جدیدی منعقد نخواهد شد و بر اساس فضای هریک از پل‌ها، دسترسی‌هایی به کار گرفته می‌شود که مردم به نحو احسن بتوانند از آن استفاده کنند. در برخی پل‌ها رمپ‌های هشت درصد برای استفاده شهروندان و افراد معلول نصب خواهد شد. در معابری هم که فضا مناسب نیست پله‌هایی با ارتفاع ۱۰ سانتی‌متری به کار گرفته می‌شود.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی بر این است که طراحی فاخری برای پل‌ها در نظر گرفته شود و وضعیت پل‌ها از صرف اینکه تنها یک سازه فلزی بدنما برای تبلیغات باشد، تغییر کند؛ در این راستا برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.

آقامیری تصریح کرد: در معابری که فضای پیاده‌رو برای ایجاد رمپ و یا پله کافی نیست، آسانسور نصب خواهد شد که هزینه آن با شهرداری خواهد بود. البته الزامات ویژه‌ای برای این موضوع پیش‌بینی شده که در حال ارزیابی و بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما بر این است که جایگزینی‌ها به صورتی باشد که مردم در تردد خود با مشکل روبه‌رو نشوند، اظهار کرد: اعتباری در سازمان زیباسازی پیش‌بینی شده بود که به معاونت فنی و عمرانی منتقل می‌شود. قرار بر این بود که ۳۵ درصد از درآمد سازمان زیباسازی به نگهداشت پل‌ها اختصاص پیدا کند که این رقم برآورد و به معاونت فنی و عمرانی منتقل خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: از خرداد ماه نسبت به نصب پله‌ها اقدام، از نمونه‌های مختلف رونمایی و اعلام خواهد شد که برای هر پل، چه نوعی از دسترسی ایجاد می‌شود. در مجموع باید گفت که پله‌های برقی موجود حفظ می‌شود و ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در پل‌های حساس و اولویت‌دار نصب خواهد شد، اما برنامه‌ای برای نصب پله‌های برقی جدید وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران