Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| در حالی که نامه‌نگاری‌ها برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران انجام شده و قرار بود روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ انتخابات این هیأت بزرگ ورزشی برگزار شود، نامه‌ای که از سوی علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال شد، شوک تازه‌ای به انتخابات فوتبال مازندران وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر شنیده‌ها یکی از کاندیدای انتخابات هیأت فوتبال مازندران ظاهرا برای کسب احراز شرایط مدیریتی از سوی فدراسیون فوتبال، اقدام به دستکاری مدارک و مستندات سوابق مدیریتی خود کرده است.

ماجرا را پرس‌وجو کردیم و گویا حکایت از این قرار است که برابر بند ۶ آگهی ثبت‌نام از کاندیدای شرکت در انتخابات ریاست فوتبال مازندران، کاندیدا باید دست‌کم دارای ۵ سال تمام، دارای سابقه مدیریتی بوده و برابر تبصره یک همین بند۶ افراد باید برای اثبات سابقه ۵ سال مدیریت خود، حکم کارگزینی معتبر فقط با عنوان شغلی مدیرکل یا معاونان مدیرکل و یا رئیس اداره مستقل همراه با گواهی سوابق مدیریتی  از اداره‌کل مربوطه خود به دبیرخانه هیأت فوتبال استان و کمیته سه نفره تحویل و ارائه می‌دادند.

با توجه به شرط مندرج در آگهی و تاکید رئیس سابق کمیته امور استان‌های فدراسیون (عبدالکاظم طالقانی) مبنی بر عدم پذیرش و قبول ابلاغ سرپرستی و انشایی، طبق شنیده‌ها فرد خاطی مورد نظر مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها برای به ۵ سال رساندن سوابق مدیریتی خود و جلب نظر مسؤولان دست اندرکار و اخذ احراز صلاحیت از سوی فدراسیون، اقدام به دستکاری عنوان شغلی خود در احکام می‌کند و با اغماض و بی‌توجهی کمیته سه نفره و برای لاپوشانی تخلف، شخصا مدارک را به‌صورت دستی و حضوری به فدراسیون تحویل می‌دهد که این موضوع از دید برخی از رقبا و کاندیدا و اعضای شاغل در هیأت کشف و طی شکایتی به کمیته اخلاق فدراسیون و مراجع نظارتی ارائه شد.

از قرار معلوم چند تن از کاندیدای هیأت فوتبال به این موضوع اعتراض کردند و شکایت خودشان را به بازرسی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال رساندند که حالا با ارسال نامه مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، انتخابات هیأت فوتبال مازندران با چالشی جدید مواجه شده است.

حال با توجه به این اتفاق غیراخلاقی و ناجوانمردانه در فضای مجازی چند سوال برای سایر کاندیدا، علاقه‌مندان و دلسوزان و جامعه بزرگ فوتبال استان به وجود آمده استو

۱ ـ چرا و چه اصراری بر حمایت مدیریت سابق فوتبال استان از یک فرد خاص که بر اساس نامه ارسال شده متخلف هم عنوان شده، بر مسند آینده مدیریت فوتبال استان وجود دارد؟

۲ـ چرا اعضای کمیته سه نفره و یک نفر از آنان ذینفع در هیأت استان است (مسؤول حقوقی اداره کل که همزمان خزانه دار هیأت فوتبال استان نیز است) به این تخلف در مرحله نخست بررسی اسناد و مدارک کاندیدا بی‌توجه بوده است؟

۳ـ چرا حراست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران به‌عنوان واحد نظارتی به این تخلف با توجه به ارائه شکایت از سوی تعدادی از کاندیدا در تاریخ نهم اسفندماه ۹۹ بی‌توجه بوده است که حالا وزارت ورزش بخواهد جلوی برگزاری مجمع را بگیرد و باعث آبروریزی دستگاه ورزش مازندران شود!؟

۴ ـ چرا مدیرکل ورزش استان که نایب رئیس مجمع هستند، با توجه به ارایه شکایت دوم برخی از کاندیدا در این خصوص به تاریخ چهاردم فروردین ۱۴۰۰ بی‌توجهی کرده است و پیگیر رفع این تخلف نشده است؟

۵ ـ چرا معاونت پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، به راحتی در پاسخ به فدراسیون و صدور گواهی تاییدیه سوابق مدیریتی اهمال و بی‌توجهی کرده است و به واقعیت سوابق سرپرستی و نداشتن مسؤولیت ریاست اداره و مدت زمان صحیح سوابق اشاره نکند!؟

شوک به انتخابات فوتبال مازندران به نوعی شوک و ضربه سنگینی به آینده فوتبال مازندران است. تاخیر در برگزاری انتخابات هیأت فوتبال مازندران به هیچ وجه به نفع فوتبال استان نیست و هر روزی که از زمان برگزاری انتخابات می‌گذرد، آسیبش را در فوتبال و ورزش استان مشاهده می‌کنیم. فوتبال استان چند ماهی است که بلاتکلیف است و هنوز معلوم نیست آیا ۲۶ اردیبهشت مجمع انتخابات این هیأت بزرگ ورزشی در استان مازندران برگزار خواهد شد یا خیر !؟

اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و هیأت فوتبال باید تمامی کاندیدا را به یک چشم نگاه می‌کردند ولی این اتفاق رخ نداد تا حواشی پیرامون این موضوع گریبان اداره‌کل و هیأت فوتبال را بگیرد.

در بین برخی کاندیدای رد صلاحیت شده بودند کاندیدایی که به‌دلیل نقص پنج سال سوابق مدیریتی از گردونه انتخابات حذف شدند. افرادی که حتی سال‌ها سوابق مدیریتی در سطح استان داشتند اما به صورت سختگیرانه از رسیدن به مرحله نهایی کنار گذاشته شدند. ای کاش اداره‌کل ورزش و جوانان و کمیته سه نفره انتخابات هیأت فوتبال مازندران در خصوص این کاندیدای منتصب به هیأت فوتبال هم این سختگیری‌ها را به خرج می‌دادند تا اینگونه با آبروی ورزش استان در سطح کشور بازی نمی‌شد.

همانطور که ما در خبرگزاری فارس بارها در گزارش‌های قبلی اعلام کرده بودیم و تذکر داده بودیم و به نوعی پیش بینی این روزها را می‌کردیم، ای‌کاش دستگاه ورزش استان هم از همان ابتدای امر با قدرت‌تر عمل می‌کرد و با مدیریت صحیح مانع بروز چنین اتفاقات تلخ می‌شد. حال با این وضعیت باید صبر کرد و دید که مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها چه زمانی اجازه برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال مازندران را صادر خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ انتخابات هیأت فوتبال مازندران قرار بود در تاریخ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ساری برگزار شود که نامه عدم حضور بازنشسته ها و از همه مهمتر نامه مدیرکل امورمشترک فدراسیون‌ها مبنی بر تخلف و جعل اسناد یکی از کاندیدای وابسته به هیأت فوتبال، سبب شد تا انتخابات فوتبال مازندران تا این لحظه کان لم یکن شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: لغو انتخابات هیات فوتبال فوتبال مازندران انتخابات هیأت فوتبال مازندران امور مشترک فدراسیون ها اداره کل ورزش و جوانان سوابق مدیریتی کمیته سه نفره فوتبال استان مدیرکل امور ورزش استان اداره کل بی توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دو و میدانی، آقای کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.   مهدی مبینی به دلیل نامزد شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشت و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.   در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:   جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دو و میدانی منصوب می‌شوید.   آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین  قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

دیگر خبرها

  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی گورش شد
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی