Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@11:44:21 GMT

دستور اکید یحیی گل محمدی؛ حق ندارید به شمال سفر کنید!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۷۷۱۶

دستور اکید یحیی گل محمدی؛ حق ندارید به شمال سفر کنید!

خبرورزشی – یحیی گل محمدی سرمربی موفق و با هوش پرسپولیس که به خوبی می دانست شاگردانش بعد از ۲۰ روز دوری از خانواده و سفر به هند به دلیل قرنطینه اجباری چقدر دلتنگ اقوام و نزدیکان خود هستند، تمرین روز سه شنبه را تعطیل کرد.

با این وجود سرمربی پرسپولیس پس از اعلام تعطیلی تمرین تیمش به شاگردانش دستور اکید داد؛ «مسافرت بی مسافرت! هیچ کس حق سفر به شمال کشور یا جای دیگری را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب استراحت کنید اما مراقب کرونا هم باشید و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.»

از آنجایی که فرشاد فرجی مدافع تازه وارد پرسپولیس در ایام تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کرد و در دیدار با اعضای خانواده اش به ویروس کرونا مبتلا شد بنابراین یحیی گل محمدی این مرتبه به شاگردانش گوشزد کرد از سفر به شهرهای خود پرهیز کنند.

در حال حاضر پرسپولیس چند بازیکن شهرستانی همچون؛ فرشاد فرجی، امید عالیشاه، مهدی عبدی (مازندران)، سید جلال حسینی (انزلی)، سعید آقایی (تبریز)، محمد حسین کنعانی زادگان و عیسی آل کثیر( خوزستان)، وحید امیری ( خرم آباد)، احسان پهلوان (مشهد)، میلاد سرلک (اصفهان) و … را در اختیار دارد که درآستانه بازی با سپاهان اصفهان ممنوع السفر شدند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ویروس کرونا سپاهان پرسپولیس سپاهان لیگ برتر ویروس کرونا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تمشان کنند.

بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده

در این زمینه کسب اطلاع شد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر موانع لازم برطرف شود، این مربی به زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند. گفته می‌شود امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا پیرامون حل موانع لازم حضور گل‌محمدی تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1228020 برچسب‌ها یحیی گل‌محمدی

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد