Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه روزانه ۲۵۰تا ۳۰۰ نفر تست کرونایی آنها مثبت است، گفت: در حال حاضر ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است. - اخبار استانها -

علی قمیشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   دزفول،   اظهار داشت: در حال حاضر در سخت‌ترین شرایط بیماری کرونا از زمان شیوع این بیماری در شهرستان دزفول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با تعداد افزایشی روزانه مراجعه‌کنندگان بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان دزفول مواجهه هستیم، افزود: تعداد مراجعه کنندگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول فراتر از ظرفیت این بیمارستان است.

قمیشی با بیان اینکه ویروس کرونا جهش یافته‌تر شده است، گفت: متاسفانه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند با شرایط پیشرفته و حاد بیماری هستند؛ علائم بیماری در بیماران مبتلا به کرونا شدیدتر از دفعات قبل است و همچنین تعداد بیشتری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیاز به بستری دارند و نیز مدت زمان بیشتری در بیمارستان برای روند درمانی‌شان نیاز است.

شهادت 18 ماما در عرصه مبارزه با کرونا/ مراقبت از 15000 مادر باردار مبتلا به کرونا در سال 99 کرونا زحمت معلمان را دو چندان کرده است دورهمی‌های خانوادگی ممنوع؛ کرونا همچنان در کمین است

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، با بیان اینکه کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول با تمام توان و تلاش پیگیر روند درمانی بیماران مبتلا به کرونا هستند تا هرچه سریع‌ترمراحل درمانی بیماران انجام شود، گفت: فضای بستری در بیمارستان بزرگ دزفول با تمام تمهیداتی که اندیشه شده باز به سختی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا مهیا می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اولین بار تمام نیروهایی که مرتبط با رشته پرستاری هستند از حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی دزفول از جمله هیئت علمی های آموزشی در گروه پرستاری، بهداشت و پرستاران تماما در بیمارستان جهت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا متمرکز شده‌اند؛ که علاوه بر روندکاری خودشان در بیمارستان شیفت هستند تا بتوانیم این موج سنگین کرونا را کنترل و مهار کنیم.

قمیشی در ادامه افزود: از ظرفیت پرستاران و پزشکان نیروهای بیمارستان نظامی برای خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران کرونا استفاده شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: 170بیماری مبتلا به کرونا به صورت سرپایی درمان می‌شوند و داروهای خود را دریافت و در خانه قرنطینه هستند.

  14 بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص دارد  

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، افزود: در حال حاضر 14 بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در دزفول صعودی است، گفت: روزانه 250 تا 300 نفر تست کرونایی آنها مثبت است که این شرایط بسیار نگران کننده است.

قمیشی به عادی انگاری مردم در دزفول اشاره کرد، بیان داشت: متاسفانه با توجه به شرایط بحرانی کرونا در دزفول و اعمال محدودیت‌ها ولی باز هم شاهد برگزاری مراسمات عروسی و تشییع در شهرستان دزفول هستیم.

انتهای پیام/337/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان بزرگ دزفول بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟