Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب مصوبه منطقه آزاد تجاری اردبیل در جلسه امروز مجمع تشخیص مصحلت نظام خبر داد.

«صدیف بدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مصوبه منطقه آزاد تجاری اردبیل در جلسه امروز مجمع تشخیص مصحلت نظام به تصویب رسید.

 

نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق این مصوبه اردبیل به جمع استان های دارای مناطق آزاد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از مزایایی ایجاد این منطقه در استان می توان به حذف عواض گمرکی در مواد اولیه و قطعات اشاره کرد که زمینه تسریع در رشد اقتصادی و خروج از بن بست در استان را فراهم می کند.

 

بدری خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبه در استان شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در حوزه اقتصادی استان محقق شود.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: منطقه تجاری اردبیل مجمع تشخیص مصلحت نظام مناطق آزاد تجاری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید

تین نیوز

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ به مثبت ۳۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی فر امروز ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال گذشته بیش از ۵۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار صادرات و صادرات مجدد در منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.

رضایی فر افزود: از این میزان بیش از ۳۹۹ میلیون و ۶۲۵ هزار دلار مربوط به عملکرد حوزه صادرات از محل تولید در منطقه آزاد قشم به خارج از کشور است.

به گفته وی همچنین در طول سال گذشته، بیش از ۱۰۵ میلیون ۶۷۵ هزار دلار صادرات مجدد در این منطقه آزاد انجام شده است.

رضایی فر با اشاره به واردات قطعی ۱۹۱ میلیون و ۹۸۱ هزار دلاری در طول سال گذشته، افزود: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ به مثبت ۳۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار رسید.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ میزان صادرات از محل تولید به خارج از کشور و صادرات مجدد نسبت به سال پیش از آن به ترتیب ۹۶ و ۱۵۸ درصد رشد داشته است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مشتقات نفتی، شمش روی، کلینکر سیمان، ماهی خشک، سیگار و ادکلن مهمترین محصولات صادراتی این منطقه را تشکیل می دهند.

رضایی فر در پایان خاطرنشان کرد: اصلی ترین شرکای تجاری منطقه آزاد قشم در طول سال گذشته کشورهای امارات متحده عربی، عمان، سومالی، قطر، هنگ کنگ، عراق و سریلانکا بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه