Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@06:30:52 GMT

ایجاد منطقه آزاد سیستان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۸۷۷۲

ایجاد منطقه آزاد سیستان تصویب شد

گروه استان‌ها- نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه منطقه آزاد سیستان خبر داد. - اخبار استانها -

محمدسرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: لایحه منطقه آزاد سیستان که پس از اختلاف نظر بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شده بود و برای تصویب نهایی نیازمند رأی دو سوم اعضای مجمع بود، با پیگیری مسئولین و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و نظر مثبت اعضای مجمع در جلسه علنی صبح امروز به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطقه آزاد تجاری سیستان یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین طرح‌ها برای مردم استان محسوب می‌شود و بی‌تردید تصویب این طرح تاثیر چشمگیری در توسعه منطقه سیستان شامل چنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز و استان و رشد پایدار اقتصادی، افزایش سطح درآمد و کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.

بارندگی 400 میلیارد ریال به راه‌های منطقه سیستان خسارت زداجرای توربین‌های مگاپروژه در میل نادر منطقه سیستانمعاون رئیس‌جمهور: پروژه آب ژرف منطقه سیستان به نتایج باورنکردنی رسیده است

وی با تبریک این رویداد مهم به مردم سیستان و بلوچستان و قدردانی از نمایندگان ادوار گذشته و فعلی و سایر مدیران ارشد استانی، تصریح کرد: امیدوارم با عملیاتی شدن منطقه آزاد سیستان روزهای پرفروغ و امیدوار کننده بهتری برای مردم استان رقم بخورد.

انتهای پیام/393/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم سیستان و بلوچستان مناطق محروم سیستان و بلوچستان منطقه آزاد سیستان منطقه سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی عصر چهارشنبه در نشست با منتخبان مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تقدیر از حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، از تلاش‌های منتخبان مجلس نیز تقدیر کرد و افزود: طبق آمار و اطلاعات، این ندای رهبری توسط مردم و با تلاش همگان محقق شده است.

وی با اظهار اینکه امیدواریم در دوره جدید شاهد مجلسی باشیم که انقلابی‌تر از گذشته باشد، افزود: شورای ائتلاف توانست شایستگان را به مردم معرفی کند.

وی با عنوان اینکه کار و تلاش ما برای اقتدار و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: هیچکدام از ما هدف جز پاسداری از آرمان انقلاب و نظام مقدس اسلامی نداریم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نامزدها در سایت شورای ائتلاف ثبت نام کرده بودند و از این میزان ۱۹۰ نفر مربوط به استان مازندران بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اظهار اینکه مردم به شورای ائتلاف اعتماد و اعتقاد دارند، گفت: نباید کام شیرین مردم را در انتخابات تلخ کرد.

کد خبر 6063749

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود