Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۹۵ نفر مثبت قطعی شد که ۱۴۲ نفر از مراجعه کنندگان آنها در بخش سرپایی و ۵۳ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، بودند.

شیرانی تاکید کرد: اکنون ۴۳۷ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۵۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۹۸۸ نفر است.

شیرانی تصریح کرد: اکنون ۵۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: اکنون بجز شهرستان بن که در وضعیت قرمز قرار دارد، وضعیت سایر شهرستان‌های استان نارنجی است.

کد خبر 491441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در چهارمحال و بختیاری ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری آمار ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری کرونا در شهرکرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری