Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:59:49 GMT

۱۰۰۰ بسته پوشاک بین کودکان محروم گلستان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۰۰۶۸

۱۰۰۰ بسته پوشاک بین کودکان محروم گلستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته کابوسی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در قالب پویش ایران همدل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران حدود هزار دست پوشاک ویژه کودکان تحت پوشش بهزیستی اهداء که تحویل این اداره کل شده است.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته چهار میلیارد ریال بوده و شامل کفش، کلاه و کاپشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان ادامه داد: در روزهای باقی مانده از ماه مبارک این اقلام در اختیار فرزندان جامعه بزرگ بهزیستی قرار خواهد گرفت.

توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم در پویش ایران همدل

ئیس اداره بهزیستی شهرستان رامیان هم در خصوص این طرح از توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم در شام شهادت امیرالمونین (ع) و در ادامه پویش ایران همدل این شهرستان خبر داد.

علی بای گفت: خیران شهر خان ببین در راستای پویش ایران همدل به طبخ و توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم اقدام کردند.

وی افزود: این کار خداپسندانه در شامگاه شهادت امام علی (ع) و دومین شب قدر صورت گرفته و ارزش ریالی آن ۱۶۲ میلیون ریال بوده است.

رئیس بهزیستی رامیان از مردم خواست تا با شماره گیری کد دستوری و مراجعه به مراکز تحت پوشش بهزیستی به پویش ایران همدل بپیوندند.

کد خبر 5205164

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بهزیستی ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شب های قدر ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان گرگان اردبیل عکس استانها بارش باران سیلاب پویش ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند