Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: تشکیل محور مقاومت مدیون فرماندهی شهید سردار قاسم سلیمانی و رهبری‌ امام خامنه‌ای و حمایت ایشان از آرمان بیت‌ المقدس شریف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نشست بصیرتی و سیاسی «راه‌حل نهایی؛ مقاومت تا همه پرسی» با سخنرانی ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بستر فضای مجازی برای خبرنگاران و اهالی رسانه استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی در این نشست بصیرتی نداشتن روحیه استکبارستیزی را پاشنه‌آشیل گروه‌های اسلام‌گرا در 7 دهه گذشته دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه خیلی از این گروه‌ها آزادی قدس از چنگال صهیونیست‌های غاصب را هدف غایی خود نمی‌دانستند، به همین خاطر خیلی زود توسط مردم بیدار فلسطین کنار زده شده و از درون منحل شدند. 

ناصر ابوشریف پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) را نقطه عطف پیروزی بر صهیونیست‌ها عنوان و اضافه کرد: در واقع نابودی اسرائیل از 22 بهمن 1357 و پیروزی مردم ایران علیه دوستان مستکبر اسرائیل آغاز شد و از  آن روز تاکنون با ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه هر روز بر قدرت نظام اسلامی و این موج افزوده شده و از سوی دیگر اسرائیل سریع‌تر به دروازه‌های نابودی نزدیک می‌شود.

وی مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی و کمک به رهایی ملت فلسطین از بند اشغال را یکی از اهداف بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد:‌همین هدف نظام اسلامی سبب انسجام نیروهای جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف و ایجاد قوت قلب میان همین گروه‌ها شد. ضمن اینکه شکل‌گیری روز قدس به دستور امام(ره) سبب ایجاد روزی شد که فقط متعلق به فلسطینی‌ها نیست و روز بیداری کلیه ملت‌های مسلمان در جهان است. 

نقش بی‌نظیر شهید سپهبد سلیمانی در ایجاد محور مقاومت

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به مجاهدت‌های بزرگ و شکوهمند شهید سپهبد قاسم سلیمانی در راه مبارزه با دشمنان مستکبر جهان اسلام گفت:‌ شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی شهید راه قدس است؛ چرا که با جهاد بزرگ خود نقش بزرگی در تحقق آرمان قدس و آزادی فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی ایفا کرد. 

ابوشریف با یادآوری اینکه حاج قاسم سلیمانی نیروهای مردمی جبهه مقاومت را با کمترین جنگ‌افزار در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی سازماندهی کرد، افزود: شهید سلیمانی نخستین مجاهدی بود که جبهه‌ای بزرگ علیه اسرائیل شکل داد و امروز نیروهای تحت تعلیم و هدایت حاج قاسم در سرزمین‌های اشغالی و سایر کشورهای خاورمیانه به ویژه لبنان، سوریه، عراق و یمن با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند. 

وی ادامه داد: غربی‌ها تصورش را هم نمی‌کردند که باریکه غزه با آن همه محاصره و فشار در کنار کشور کوچکی مانند لبنان با اتکا به نیروهای جهادی جبهه مقاومت بتواند جلوی رژیم اشغالگرس بایستد و آرامش 60 ساله آنها را ویران کند. مواردی که مدیون مدیون تشکیل محور مقاومت و فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبری‌های امام خامنه‌ای و حمایت ایشان از آرمان بیت المقدس شریف است. 

امام خامنه‌ای روز قدس سخنرانی خواهند داشتراهپیمایی نمادین روز قدس امسال با شعار "آزادی قدس نزدیک است" برگزار می‌شودروز قدس به روایت فعالان مقاومت فلسطین/ خون شهید قاسم سلیمانی روشنایی‌بخش مسیر ماست+فیلم

عادی‌سازی روابط با اسرائیل؛ بزرگ‌ترین توطئه لابی صهیونیست

نماینده جهاد اسلامی فلسطین عادی‌سازی روابط کشورهای مسلمان و عرب منطقه با اسرائیل را مهمترین توطئه آمریکا و لابی صهیونیستی «ایپک» علیه فلسطینی‌ها دانست و گفت:‌ این توطئه محکوم به شکست است و نمی‌تواند منجر به تضعیف جبهه مقاومت علیه مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی شود؛ به شرطی که مسلمان و نیروهای جهادی جهان اسلام همچون امروز بیدار و هشیار بمانند. 

ابوشریف با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در ترویج و تبیین فرهنگ مقاومت، عزت‌مندی و استکبارستیزی تصریح کرد: رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران قوت قلب جبهه مقاومت برای مقابله با صهیونیست‌ها هستند و وظیفه ترویج آرمان قدس به عهده آنهاست که انصافاً تا امروز هم خیلی خوب عمل کرده‌اند. 

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی بیت المقدس استانداری قزوین شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی بیت المقدس استانداری قزوین نماینده جنبش جهاد اسلامی قاسم سلیمانی صهیونیست ها جبهه مقاومت حاج قاسم روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود

رئیس سازمان بسیج گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق پای کار آوردند اما جمهوری اسلامی فقط ذره‌ای از قدرت و توانایی نظامی خود را به کار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» با اشاره به حوادث فلسطین اظهار داشت: بیش از 6 ماه است که‌ چشمانِ مردم دنیا به یک نقطه از جغرافیای زمین و حوادث غزه دوخته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی براساس یک توطئه بزرگ از سوی قدرت‌های مسلطِ دنیا در دوره‌ای با نقش بستن خیالات شوم در اذهان استکبار جهانی، شکل گرفت تصریح کرد: داستان غم‌انگیز کشتار مردم مظلوم فلسطین و اشغالگری‌ها در واقع از سال 1917 آغاز شد و انگلیس و قدرت‌های جهانی با نیت شوم برای جهان اسلام مرتکب این جنایت علیه فلسطین شدند و فلسطین اشغال شد؛ در ادامه، صهیونیست‌ها مردم را از خانه‌هایشان اخراج کرده و به چپاول پرداختند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در طول این سال‌ها، بیش از 65 حادثه با قتل عام علیه مردم مظلوم فلسطین رخ داده است افزود: طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی‌ صهیونیست‌ها بر ملت فلسطین بود.

وی ادامه داد: در آن زمان، انگلیس و فرانسه در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی حضور و سیطره داشتند و اگر ملت‌های مسلمان در همان زمان علیه ظلم به‌پا می‌خاستند شاهد این حجم از جنایت نبودیم اما امروز بشریت به الطاف الهی بیدار شده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها و با تلاش انسان‌های بیدار، رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی به عنوان منفورترین مجموعه جعلی جهان شناخته شده و حتی در درون سرزمین‌های اشغالی نیز جمعی از یهودیان به جنایات این رژیم اعتراض می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پایانِ کار وحشی‌گری‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی فرا رسیده و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "رژیم کودک‌کش 25 سال آینده را نخواهد دید،" در حال تحقق است افزود: فروپاشی رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب به بن بست رسیدن تمدن وحشی و تجاوزگری غرب دانست چراکه غربی‌ها هم در کشورهای دنیا دست به قتل‌عام زدند.

سردار سلیمانی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را جسارت‌ و جنایت دیگری از سوی صهیونیست‌ها برشمرد و بیان کرد: مطالبه مردم ایران و تدبیر فرمانده کل قوا بر تنبیه متجاوز قرار گرفت و این اقدام صورت گرفت؛ رسانه‌ها و فرهنگ‌سازان بایستی به این پیروزی بزرگ افتخار کرده و نسبت به انعکاس و تبیین آن مجاهدت کنند.

وی با بیان اینکه قدرت‌های غربی فناوری‌های به‌روز خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق پای کار آوردند اما جمهوری اسلامی فقط ذره‌ای از قدرت و توانایی نظامی خود را به کار گرفت اما ما موفق شدیم.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه هر رفتاری از سوی رژیم صهیونیستی، پیامد سنگینی را برای این رژیم نامشروع به دنبال خواهد داشت ابراز کرد: ملت بزرگ ایران یک ملت تاریخ‌ساز بوده و تولید قدرت فرهنگی و هنری ملت ایران از انقلاب اسلامی تاکنون در مسیر جدیدی قرار گرفته است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه نظام سلطه با تمام توان و قدرت خود در برابر جمهوری اسلامی ایستاده چون از قدرت فرهنگی این ملت نگران است عنوان کرد: در دنیا، فقط داشتن قدرت نظامی برای یک ملت کافی نیست و اگر ملتی قدرت مادی و نظامی و تکنولوژی داشته باشد اما فاقد روحیه مقاومت باشد موفق نخواهد شد و این درس ملت ایران به دنیا است و طوفان‌الاقصی نیز حرکتی بود تا ملت‌ها در مقابل تمدن مخرب و ویرانگر غرب بایستند و هوشیار شوند.

وی با بیان اینکه طبق سنت الهی، جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد تصریح کرد: ادامه راه جبهه حق امروز در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه اهمیتی بیش از مجاهدت در میدان‌های دفاعی دارد و چیزی که باعث پیروزی غزه شده نیز قدرت رسانه و هنر است که باعث دیده شدن ملت فلسطین شد و از سوی دیگر، اسراییل نتوانست اراده خود را بر ملت مظلوم و مقتدر و بی‌دفاع غزه تحمیل کند و این همان درسی است که‌ امروز مقاومت به بشریت داده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین به عنوان مقاومت عاشورایی و حماسه حسینی بی‌نظیر در مقابل چشمان ما است، خاطرنشان کرد: مسئله جهان اسلام، فلسطین بوده و ملت ایران در طول تاریخ برای آزادی این مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و همچنان در کنارشان هستند.

وی با اشاره به رویداد‌های فرهنگی هنری بسیج، ادامه داد: جشنواره "مدرسه عشق" هرساله در یکی از استان‌ها برگزار خواهد شد تا با کارهای بزرگ فرهنگی و هنری، گامی مهم در عرصه اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی و مقاومت برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری گسترده در جهت پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری و کشف استعدادها در این زمینه خاطرنشان کرد: در پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری، همه رشته‌های هنری و سلیقه‌ها را باید در بر بگیرد تا میدانی باز و وسیع برای جوانان و نوجوانان ایران باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه استقبال و همراهی مشارکت‌کنندگان حتما یک قدرت بزرگ فرهنگی و هنری برای ملت ما خلق خواهد کرد، گفت: فرهنگ در کشور ما در همه دوره‌های تاریخ وجه مردمی خود را از دست نداده است و در دوره انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب و ارکان نظام بوده که امیدواریم با برگزاری رویدادهایی فاخر شاهد پیشرفت این عرصه خطیر باشیم البته در حوزه دیده شدن هنرمندان و آثارشان نیز غفلت‌هایی صورت گرفته که باید جبران شود.

انتهای پیام/612/.

 

دیگر خبرها

  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل
  • یک مقاومت جهانی علیه صهیونیزم پدید آمده است
  • رسانه‌های اقلیـت علیه انسان -رسانه‌های اکثریـت!