Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@13:48:32 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۱۵ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۰۲۳۵

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۱۵ +جدول

صندوق پالایش یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را با رشد به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۲.۹۵ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۰ هزار و ۸۴۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز صندوق پالایش یکم با نماد پالایش روز آخر هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و سبزپوش به اتمام رسید و با افزایش ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۳۰ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد شپنا ۵۶۵ واحد تاثیر منفی در شاخص داشت و جزو ۷ نماد پرتراکنش بازار بود همچنین نماد شتران امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد. پالایش با جابجایی ۳۱ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان توانست بیشترین ارزش معاملات بازار را پس از دارایکم به خود اختصاص دهد.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۲.۹۹ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۲.۸۵ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۳۹ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۲.۸۷ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۲.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۸۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۴۲ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۳.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۰۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم صندوق سرمایه دولت پالایش یکم روز معاملاتی پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت سرخ کردنی

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

برای مطالعه بیشتر درباره قیمت انواع مواد غذایی در بازار روز می توانید به سرویس مواد غذایی اقتصاد آنلاین مراجعه کنید توجه داشته باشید این قیمت ها از فروشگاه های آنلاین استخراج شده اند و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد.

قیمت انواع روغن مایع نام محصول وزن قیمت / تومان
روغن نیمه جامد لادن ۵ کیلوگرم ۲۹۰,۰۰۰
روغن نیمه جامد امگا آبی لادن ۲.۷ کیلوگرم ۱۶۷٫۴۲۴
روغن نیمه جامد لادن طلایی ۹۰۰ گرم ۸۳٫۰۰۰
روغن اصیل مایع کانولا ۱.۵ لیتر ۲۷۳٫۰۰۰
روغن کانولا ویتامینه لادن ۱.۵ لیتر ۹۶٫۳۰۰
روغن سرخ کردنی غنچه ۱.۵ لیتر ۷۲٫۲۰۰
روغن گیاهی نیمه جامد حاوی امگا ۳ غنچه ۴ کیلوگرم ۲۲۵٫۰۶۲
روغن اصیل جامد ۴ کیلوگرم ۱٫۱۱۰٫۰۰۰

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889168

دیگر خبرها

  • صادرات تجهیزات پالایشی به پروژه‌های فراسرزمینی/ توزیع ۵۰ درصدی گاز مایع کشور به شیوه الکترونیکی
  • قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی رسمی شد
  • قیمت گوشت مرغ امروز ۹ فروردین 1403+ جدول
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول