Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه از توزیع ۱۰ هزار  سبد معیشتی در قالب پویش "سفره‌ای به وسعت ایران" میان نیازمندان کرمانشاهی خبر داد. - اخبار استانها -

سیدمحمدجعفر امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان کشور، پویشی را با عنوان "سفره‌ای به وسعت ایران" ایجاد کرده است اظهار داشت: ان پویش با هدف برپایی سفرۀ احسان برای نیازمندان شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقه‌مندان با مشارکت در این پویش می‌توانند با تهیۀ بسته‌های غذایی برای نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا، قدم خیری در این مسیر بردارند گفت: این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

آغاز توزیع 10 هزار سبد کالای معیشتی ویژه مددجویان تهران توسط بنیاد احسان5 هزار بسته معیشتی در بین کارگران هرمزگان توزیع شدتوزیع 20 هزار بسته معیشتی آستان قدس و کمیته امداد در آذربایجان شرقی+تصاویر

امامیان با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی خود را در قبال این فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئول می‌داند، لذا باید در روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به محرومان و نیازمندان جهش ایجاد کنیم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان قدس به سهم خود ورود فعالی داشته است.

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی کرمانشاه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری  در ماه مبارک رمضان 10 هزار بسته حمایتی در قالب پویش سفره‌ای به وسعت ایران توزیع می‌شود عنوان کرد: طرح سفره مهربانی یک در پویش نسیم رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و تهیه 7508 بسته معیشتی در طرح سفره مهربانی دو و توزیع 1000 کارت خرید نان متبرک رضوی در طرح سفره مهربانی سوم از دیگر خدمات خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در برپایی هرچه با شکوه‌تر طرح سفره مهربانی بوده است.

انتهای پیام/833/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه حمایت معیشتی یارانه حمایت معیشتی طرح سفره مهربانی آستان قدس رضوی بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر

همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت پایگاه مقاومت بسیج شهید وثیق در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردند و این بسته‌ها را بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اراک + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد