Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا رییسی درباره وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان با توجه به شرایط کرونایی، گفت: به طور کلی در زمینه بحث امتحانات جلسه ای در کمیته تخصصی برگزار و در این زمینه بحث های مختلفی مطرح شد و نظرات مختلفی وجود داشت که وزارت آموزش و پرورش هم حضور داشتند.

وی افزود: اولین نکته ای که باید خیلی روی آن تاکید کنیم و از نظر آموزش و پرورش هم قطعی است و همه هم آن را در کمیته پذیرفتند، بحث حضوری بودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه امتحان پایه نهم و دوازدهم به دلیل اینکه سرنوشت ساز است برای دانش آموزان صرف نظر اینکه زمانش کی باشد، تصمیم گرفته شد که حتما باید حضوری باشد. سایر پایه ها امتحانات شان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

رییسی ادامه داد: حال اینکه این امتحانات چه زمانی برگزار شود، استدلال آموزش و پرورش این بود که فرض کنید پایه دوازدهم که می خواهد امتحان دهد، مدارس در مناطق خودشان برگزار می کنند و نیاز به جابجایی زیاد داشن آموز نیست و در منطقه خودش امتحان می دهند. در عین حال به گونه ای برنامه ریزی می کنند که آن روزی که در یک مدرسه امتحان برگزار می شود، فقط پایه دوازدهم آن مدرسه حضور دارد و نهایتا 25 تا 26 نفر هستند که گفتند حداقل 10 کلاس داریم و در هر کلاس دو نفر می نشیند و پنجره هم باز است و تهویه مناسب هم باشد و با ماسک بشینند و زمان امتحان هم کمتر از دو ساعت است. ضمن اینکه از فضای باز هم در مدرسه می توان استفاده کرد و از نظر خطر بیماری خیلی مشکلی نیست.

وی تاکید کرد: گرچه ما از نظر وزارت بهداشت با هرگونه تجمعی مخالفیم، اما به هر صورت از آنجایی که اصرار بود که امتحانات این دو پایه حضوری برگزار شود؛ اگر قرار است برگزار شود، پروتکل ما این است؛ باید تجمعی انجام نشود، در کلاس تعداد بسیار کم باشد، تهویه کلاس مناسب باشد و یا در فضای باز باشد. البته نتیجه نهایی این تصمیم در ستاد ملی که شنبه برگزار می شود، مشخص خواهد شد؛ به طوری که در ستاد مطرح شده، اعضای ستاد اظهار نظر کرده و ما نتیجه نهایی را اعلام می کنیم.

* ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • زمان اجرای خدمات غیر حضوری دارویی در اختیار وزارت بهداشت است
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در کنکور
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟