Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد ساختمان پرسپولیس بیان داشت:طرح دعوا مطالبه مبلغ دو میلیون یورو در مراجع قضایی علیه فدراسیون فوتبال صورت گرفته و شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است.

 از این رو بدیهی است رای صادره نیز مبنی بر محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو بانضمام خسارت صادر شده است، و اقدامات اجرایی علیه محکوم علیه یعنی فدراسیون فوتبال دنبال شده است و شبهات مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین شرط و شروط عجیب کی‌روش استقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی صعود کردند نتیجه تست کرونای پرسپولیسی‌ها اعلام شد گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت مشخص شدند دستمزد داوران فوتبال سه برابر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه حکم کمیته تعیین وضعیت در مورد طلب رضا اسدی از باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف تایید شد چند ماهی طول کشید تا پرسپولیس مجبور به پرداخت مطالبات این بازیکن شود. 

باشگاه پرسپولیس در ماه های گذشته دنبال این بود تا در مورد مدل پرداخت مطالبات این بازیکن با او و مدیر برنامه هایش به توافق دست یافته و در چند بخش این مبلغ را پرداخت کند یا چک بدهد اما در این مورد توافقی حاصل نشد.  

حالا و در شرایطی که باشگاه پرسپوليس فقط سه روز تا تسویه حساب با این بازیکن مهلت دارد تلاش های درویش برای فراهم کردن پول طلب این بازیکن نتیجه داده و قرار است به زودی طلب اسدی که چیزی بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون تومان است به او پرداخت شود. 

بدین ترتیب مهمترین مانع دریافت مجوز حرفه ای در بخش تسویه حساب با طلبکاران باشگاه حل شده و هواداران پرسپولیس می توانند نفس راحتی بکشند. 

رضا اسدی در لیگ بیست و یکم یک فصل برای پر کردن بازی کرد و گفته شد بالاترین مبلغ قرارداد در این تیم به او اختصاص یافته اما شرایط برای این بازیکن خط میانی خوب پیش نرفت. با این حال او بعد از آن در تراکتور و سپاهان در نقش یک مهاجم یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد