Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-باهمکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، فضای سبز مرکز دفن مهندسی و بهداشتی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز توسعه می‌یابد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در مراسمی که با حضور نوین، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در مرکز دفن این سازمان ترتیب یافته بود با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز و جنگل کاری در این مرکز تصریح کرد : درختکاری و توسعه فضای سبز از جمله مباحث اصلی مورد اشاره در توصیه های دینی و منویات مقام معظم رهبری بوده که بر این اساس از سال ١٣٩١ تاکنون بیش از ٣٠ هزار اصله درخت و نهال در مرکز دفن پسماندهای کلانشهر تبریز کاشته شده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : طی سال‌های اخیر با تلاش شبانه روزی همکاران این سازمان و بدون استفاده از پیمانکار، درختان کاشته شده در این مرکز دفن همواره مورد رسیدگی و مراقبت قرار گرفته که در نتیجه آن امروز شاهد سرسبزی و طراوت مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز است.
علیرضا اصغری در ادامه با اشاره به لزوم افزایش همکاری ها با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در توسعه جنگلکاری این مرکز تصریح کرد : با تغییرات صورت گرفته در راس سکان مدیریتی این سازمان، به طور حتم همکاری های متقابل در جهت توسعه فضای سبز مرکز دفن مهندسی و بهداشتی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز افزایش می‌یابد.
داریوش نوین، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ایجاد فضای سبز و درختکاری در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز خاطر نشان کرد : ایجاد فضای سبز و جنگلکاری با چنین وسعت و طراوتی در این منطقه کوهستانی، بدون استفاده از پیمانکار قابل تقدیر است.
وی گفت :سازمان سیما،. منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی لازم جهت افزایش همکاری های متقابل جهت توسعه جنگلکاری در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز برخوردار بوده و در صدد خواهد بود تا با معرفی پیمانکار تخصصی کاشت و نگهداری؛ در مرحله اول نسبت به افزایش تعداد درختان و نهال‌های کاشته شده به 40 هزار اصله در تمامی دره ها و تپه های مجاور سلول های بهداشتی دفن پسماند و مسیرهای اصلی اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز اصغری پسماند منظر و فضای سبز شهرداری تبریز پسماندهای شهرداری تبریز شهرداری تبریز سازمان مدیریت سازمان سیما مرکز دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک در کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۲۶ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته امروز یک شنبه ۲۶ فروردین با ۳۷‌ای کیو آی پاک است.

هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای    ۴۰‌ای کیو آی هم،   هم  اکنون پاک است.

به شهروندان توصیه شده است:
با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ پاکی هوای شهر بکوشند.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.
شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.
شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای هوای سالم است.

دیگر خبرها

  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی در تهران
  • هوای پاک در کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۲۶ فروردین