Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@04:20:07 GMT

دروازه بان استقلال، تراکتور را تهدید کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۶۱۳

دروازه بان استقلال، تراکتور را تهدید کرد + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور به دلیل نقد نشدن چک مطالباتش که از این باشگاه تبریزی و محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور گرفته بود، قرمزهای آذربایجان را تهدید به شکایت از فیفا و AFC کرد و پیشاپیش از هواداران تراکتور عذر خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری در صفحه شخصی‌اش گفت که با وساطت‌های فدراسیون فوتبال و نور شرق و به خاطر شادی دل هواداران تراکتور سعی کرده با فرصت دادن به مدیران این باشگاه، طلبش را دیرتر دریافت کند اما چک زنوزی نقد نشد و حالا این دروازه‌بان می‌خواهد برای دریافت طلبش به فیفا و AFC شکایت کند.

پربیننده ترین شرط و شروط عجیب کی‌روش استقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی صعود کردند نتیجه تست کرونای پرسپولیسی‌ها اعلام شد گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت مشخص شدند دستمزد داوران فوتبال سه برابر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای جالب گلری که تراکتور را ناکام گذاشت

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن روز گذشته موفق شد با نتیجه ۴-۱ مقابل تراکتور پیروز شد. پارسا جعفری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی در تبریز و با حضور هواداران پرشور تراکتور خیلی خوب بود. ما تمرکز خوبی روی بازی داشتیم و برای برد هم به تبریز رفته بودیم. بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی این پیروزی پر گل را می‌کردند، گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم نه، اما آنالیز دقیقی روی حریف داشتیم و با تمرکز بالایی وارد مسابقه شده بودیم. ما هر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کردیم اما این بازی توپ‌هایمان تبدیل به گل شد و توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. پیروزی ۴-۱ هم نتیجه خوبی بود، هر چند که اگر آن پنالتی و گل دقیقه ۹۰ نبود، خوشحال‌تر بودیم.

ویدئو: 329774

جعفری که پاس گل سوم تیمش را دارد، در این باره عنوان کرد: در آن صحنه توپ را که گرفتم دیدم مهاجم‌مان حرکت کرد و توپ را برای او فرستادم و خدا را شکر به خوبی به جواد محمدی رسید و او هم توانست توپ را تبدیل به گل کند تا شرایط بهتر شود. آن گل، گل سوم تیم بود و زمانی که بازی ۳-۰ شد، فشار از روی تیم برداشته شد و توانستیم با خیال‌ راحت‌تری بازی کنیم.

دروازه‌بان تراکتور در خصوص تقابل با ستاره‌های تراکتور اظهار داشت: تراکتور در هر پستی حداقل دو مهره خوب دارد و چه از نظر تجربه‌تی و چه از نظر فنی بازیکنان خوبی هستند. قطعا بازی با این تیم سخت است اما ما همه تمرینات لازم برای این بازی را انجام داده بودیم و توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و چیزی را که از ما خواستند، به بهترین شکل انجام بدهیم.

او در خصوص شکست هفته قبل ذوب‌آهن مقابل شمس آذر که منجر به استعفای محمد ربیعی شده بود، گفت: ما در همان بازی قبل هم حدود ۱۰ موقعیت گل ایجاد کردیم، ولی متاسفانه با بدشانسی یا کم دقتی توپ‌هایمان داخل گل نرفت، اما این هفته تبدیل به گل شد و نتیجه‌ای را که حق‌مان بود، گرفتیم.  بالاخره محمد آقا هم مربی‌ای هستند که زحمت می‌کشند و قطعا کار ایشان هیچ مشکلی نداشت و اگر مشکلی هم بوده، از خود من و بازیکنان بوده است. ما طبق آنالیزی که ایشان داده بودند، توانستیم ۱۰-۱۵ موقعیت گل ایجاد کنیم و همین نشان می‌دهد که ایشان کارشان را به درست‌ترین حالت ممکن انجام دادند، اما در گلزنی موفق ظاهر نشدیم. به هر حال فوتبال است و اگر گل نزنی، گل می‌خوری. ما هم روی غافلگیری دو گل خوردیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

جعفری در مورد دلیل ناکامی ذوب‌آهن در ۶ دیدار گذشته توضیح داد: اگر دقت کنید ما در آن مسابقات خوب بازی کردیم و بازی به بازی هم بهتر می‌شدیم، اما توپ‌هایمان گل نمی‌شد و بدشانسی آوردیم. اخراجی، پنالتی بدموقع و چنین مسائلی روی نتایج ما تاثیر گذاشت و حتی در دو بازی گل زدیم و ۲-۰ جلو افتادیم اما بازی ۲-۲ شده اما در مجموع شرایط تیمی ما خوب است. از طرفی ما مصدوم‌های زیادی دادیم و حتی چهار بازیکن رباط صلیبی دادند. همچنین بازیکن جدید گرفتیم و هماهنگی آنها هم زمان می‌برد. در هر صورت این شرایط برای خیلی از تیم‌ها اتفاق میفتد و در فوتبال طبیعی است.

او درباره رقابت با محسن فروزان در خط دروازه ذوب‌آهن گفت: هر دو برای نام ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و شرایط تیم را بهتر کنیم. چه من در دروازه باشم و چه فروزان باشد، یک هدف داریم که آن هم برد و موفقیت تیم است.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در پایان درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر سپاهان گفت: دربی اصفهان همیشه حساس است. امیدوارم بازی خوبی باشد و مردم اصفهان لذت ببرند. دوما اینکه ما با تمام تلاش و تمرکز و توان وارد این بازی می‌شویم و قطعا هدف‌مان کسب سه امتیاز است. از هواداران می‌خواهم به استادیوم بیایند و در این بازی از تیم حمایت کنند تا یک روز قشنگ در ورزشگاه رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • حرفهای جالب گلری که تراکتور را ناکام گذاشت
  • پیشکسوت پرسپولیس: تراکتور یقه استقلال را می‌گیرد
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • جیمی جامپ دختر بی حجاب و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | ماجرای حمله یک بازیکن به پلیس چه بود؟ | زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • قاتلان تراکتور در تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال