Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@20:30:48 GMT

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۰۲۷

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین، عیسی فرهادی ضمن گرامی داشت شب های قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی شود، گفت: این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که همه این آثار سخت و دشوار می‌تواند با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ایجاد نشود.

وی افزود: شب های قدر بسیار عزیز و گرانقدر و برای همه مردم ما مهم است اما حتماً باید پروتکل‌ های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل‌هایی که وجود دارد، مراعات شود.

فرهادی تاکید کرد: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

فرماندار تهران از کسبه و بازاریان بخاطر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: انشاالله همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود. امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب‌های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعان سلامت و همچنین جلوگیری و پایان این ویروس دعاهایشان مستجاب باشد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شب های قدر کرونا تعطیلی بازار شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات بامداد روزگذشته سپاه اصول اخلاقی نیز رعایت شده بود

ایسنا/خراسان رضوی نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه در عملیات بامداد روز گذشته سپاه، اصول اخلاقی نیز رعایت شده بود، افزود: ما می‌توانستیم مناطق مسکونی و زیرساخت‌های مردمی رژیم را مورد هدف قرار دهیم، اما ایران بر اساس مکتب ناب اسلامی، تنها به مجموعه‌های نظامی حمله کرد.

احسان عظیمی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حملات پهپادی و موشکی بامداد دیروز ایران به اسرائیل که در قالب «دفاع مشروع» و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران انجام شد، اظهار کرد: در طی سال‌های اخیر از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران تا شهادت سردار سلیمانی و سپس در ماه‌های اخیر شهادت مستشاران ایرانی در سوریه و حمله به کنسولگری ایران، همه از جنایاتی بودند که توسط آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان انجام شدند. لذا باید یک اقدام جدی در برابر این جنایات شکل می‌گرفت، زیرا در غیر این صورت رژیم صهیونیستی به خود اجازه می‌داد بیش از این از خطوط قرمز عبور کند.  

وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران نشان‌دهنده حماقت اسرائیل بود، افزود: این جنایت عملا حمله به خاک کشور ما بود و دادن یک پاسخ کوبنده به آن ضرورت داشت. لذا نیروهای مسلح ما بامداد روز گذشته با یک نگاه راهبردی و بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل که حق پاسخگویی را برای کشور مورد تجاوز قرار گرفته مسلم می‌داند، اقدام به موشک‌باران پایگاه‌های نظامی اسرائیل در اراضی اشغالی کردند. این پاسخ که برخلاف انتظار دشمنان بود، توانست یک نظم و توازن قدرت جدیدی را در تعاملات بین‌المللی ایجاد کند که این تعییر موازنه قدرت یک عامل بازدارندگی جدی است.

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم با بیان اینکه عملیات دیروز یک عملیات ترکیبی بود، عنوان کرد: فناوری پهپادهای رادارگریز و موشک‌های بالستیک و مافوق صوت ما، اثرات شدیدا مخربی بر زیرساخت‌های نظامی اسرائیل گذاشت و ناکارآمدی سامانه‌های دفاعی رژیم را نشان داد. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم در این عملیات، ایران تنها از بخش کوچکی از توان نظامی خود استفاده کرد و اگر خدایی ناکرده جنگ مستقیمی شکل  گیرد و ایران توان واقعی خود را به نمایش بگذارد، از هم‌اکنون وضعیت  اسرائیل مشخص است. لذا این عملیات نقش بازدارندگی بسیار مهمی داشت و اکنون اسرائیل می‌داند اگر مجددا دست از پا خطا کند، چندین برابر مورد حمله قرار می‌گیرد و نمی‌تواند پاسخ دهد.

عظیمی‌راد با اشاره به ادعاهای مقامات اسرائیلی مبنی بر خنثی‌سازی حمله ایران، بیان کرد: این ادعاها در حالی طرح می‌شود که حتی رسانه‌های آمریکایی که در حال آشکارسازی میزان خسارات وارده به رژیم هستند، اعلام می‌کنند پایگاه هوایی نواتیم، هواپیماهای ترابری و پدافند هوایی اسرائیل دچار آسیب‌های جدی شده است. بنابراین اکنون دروغ‌های رژیم در حال آشکار شدن است و مردم دنیا مطلع شده‌اند که اسرائیل تا چه حد آسیب دیده است. در داخل  نیز برخی سعی دارند این عملیات را کوچک نشان دهند، اما حتی در رسانه‌های غربی واقعیات این حمله در حال رو شدن است. لذا هموطنان باید توجه کنند نباید تحت عملیات روانی صهیونیست‌ها  قرار گیرند و شادی شکل‌گرفته بین مردم را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه این حمله باعث افزایش حس عزت ملی در بین مردم کشور شد، گفت: کما اینکه در همان لحظات نخست عملیات، مردم در بسیاری از نقاط کشور تجمع کردند و این اقدام افتخارآفرین را جشن گرفتند. عمل ایران به وعده صادق خود، حس غرور ملی را در مردم برانگیخت و به دشمن هم نشان داد که به قول رهبر انقلاب، "دوران بزن در رو گذشته است".

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم با اشاره به تلاش‌های برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل پیش از طوفان‌الاقصی، اضافه کرد: این کشورها حتی در طول این ۶ ماه نیز از مواضع خود در خصوص به رسمیت شناختن اسرائیل کوتاه نیامدند. اما عملیات روز گذشته ایران این پیام را به کشورهای عربی نیز رساند که باید در روابط خود با رژیم جعلی صهیونیستی تجدید نظر کنند.

عظیمی‌راد با تاکید بر اینکه در عملیات بامداد روز گذشته سپاه، اصول اخلاقی نیز رعایت شده بود، افزود: ما می‌توانستیم مناطق مسکونی و زیرساخت‌های مردمی رژیم را مورد هدف قرار دهیم، اما ایران بر اساس مکتب ناب اسلامی، تنها به مجموعه‌های نظامی حمله کرد که یک بخش بسیار غرورآفرین از عملیات ضدصهیونیستی کشورمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس گفته‌های مقامات آمریکا و اسرائیل، پاسخ نظامی به ایران منتفی است، تاکید کرد: در داخل برخی با دامن زدن به شایعه احتمال حمله نظامی، به دنبال  ایجاد نوسان در قیمت طلا و ارز هستند. بسیار باید مراقب باشیم که شایعات این روزها عاملی نشود که عده‌ای با سوء استفاده‌های شخصی، وضعیت اقتصادی مردم را تنگ‌تر کنند.

انتهای پیام   

دیگر خبرها

  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • در عملیات بامداد روزگذشته سپاه اصول اخلاقی نیز رعایت شده بود
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد