Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود هاشم زاده چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در شیراز، بیان داشت: اردوی این تیم در شیراز در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و حدود ۴۰ کشتی گیر همراه با کادر فنی شرکت داشتند.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان ادامه داد: ابتدا باید خود را برای مسابقات آسیایی که اوایل تیرماه ۱۴۰۰ در هندوستان برگزار می شود، آماده کنیم و سپس تیم ملی را به مسابقات جهانی که قرار است اواخر تیرماه سال جاری  در مجارستان برگزار شود، اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مرحله بعد اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با اعلام زمان آن از سوی  فدراسیون در شهر تبریز برگزار می شود.

هاشم زاده افزود: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران  در ۱۰  وزن به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از میزبانی شیراز گفت: هیات کشتی فارس و امید نوروزی قهرمان المپیک همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و در صورتی  که درخواست بدهند یکی از مراحل دیگر اردو را دوباره در شیراز برگزار می کنیم.

فارس قطب کشتی فرنگی کشور

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان افزود: استان فارس همیشه یکی ازقطب های برتر کشتی فرنگی در کشور بوده است که قهرمانان زیادی را هم در عرصه المپیک، هم جهانی و آسیایی همچون امید نوروزی، برادران گرایی، میثم دلخانی  و ... داشته است و در این اردو هم ۹  فرنگی کار از استان فارس شرکت داشتند که بیانگر وجود استعدادهای زیاد این استان کشتی خیز در رشته فرنگی  است.  

همچنین رییس هیات کشتی استان فارس به خبرنگار ایرنا، گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از ششم تا پانزدهم اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی امید نوروزی شیراز برگزار شد.

محمد موسایی ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای برپایی هر چه بهتر اردو برقرار کردیم و امیدوارم مورد رضایت کشتی گیران و مربیان تیم ملی قرار گرفته باشد.

وی گفت: محمدغلامی در وزن  ۴۵ کیلوگرم ، محمدمهدی غلامپور( ۵۱) حسین اسفندیاری و رضا توکلیان  (۵۵)  علی اصغرسروی ( ۶۰) محمد حسین کیهانفر(۶۵ ) محمد امین استواری (۷۱) ابولفضل نوشاد( ۸۰ ) و آرمان اپرا در وزن ۹۲ کیلو گرم کشتی گیران فارس در این اردو بودند و همچنین  سیدجلال حجازی و حمیدرضا پوریافر هم به عنوان مربی از فارس تیم ملی را همراهی می کنند.

برچسب‌ها کشتی فرنگی مجارستان تیم ملی کشتی فرنگی شیراز فدراسیون کشتی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی مجارستان تیم ملی کشتی فرنگی کشتی فرنگی مجارستان تیم ملی کشتی فرنگی شیراز فدراسیون کشتی فارس اخبار کنکور تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد