Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی برای تعیین پهلوان سال ۱۴۰۰ کشور در تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه در این باره اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در نظر است برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان، مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان همراه با اهدای بازوبند پهلوان کشور با ضوابط و مقررات خاص برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان از متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۸۲ به بالا و در اوزان ۸۰ تا ۹۰ و ۹۰+ کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار و کشتی‌ها در دو وقت سه دقیقه‌ای با ۳۰ ثانیه استراحت طبق آخرین آیین‌نامه قوانین و مقررات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.

باران چشمه عنوان کرد: اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، معرفی‌نامه هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مربوطه، دریافت کارت ملی کشتی یا ارائه مدارک دال بر ثبت‌نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ارائه جواب آزمایش عدم بیماری کرونا از مدارکی است که می‌بایست هنگام ثبت نام شرکت کنندگان در دست داشته باشند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای خاطر نشان کرد: نفر اول مسابقات در سنگین وزن (۹۰+) صاحب بازوبند پهلوانی کشور در سال ۱۴۰۰ خواهد شد. به نفرات دوم تا سوم این مسابقات حکم و مدال قهرمانی و به نفرات اول تا سوم وزن ۹۰+ کیلوگرم به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا می‌شود. به نفرات اول تا سوم وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد و نفرات برتر هر وزن با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی پیش رو دعوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تسلیت فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای بابت درگذشت داور ممتاز کشتی

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی پهلوانی قهرمانی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشتی پهلوانی قهرمانی کشور فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، بر همین اساس مسئولان عالی و متولیان ورزش استان در دوره جدید با هدف ایجاد شرایط و بسترسازی برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزش استان اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی در قالب جام صفوی را در دستور کار قرار داده اند.نکته قابل تامل اینکه در پیگیری این مهم نوعی اجماع و اهتمام بین مسئولین استانی وجود دارد.
به گفته مسئولان محلی، با مشاهده اراده مسئولان و متولیان ورزش استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد ورزشی، علاقه روسای فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری جام صفوی افزایش یافته به طوری که در حال حاضر هشت فدراسیون کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و نامزد برگزاری مسابقات در این جام هستند.
بر این اساس علاوه بر کشتی، برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در اردبیل در قالب جام صفوی در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت هستند.
آغازگر مسابقات جام صفوی در استان اردبیل کشتی فرنگی نوجوانان است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال به مدت ۲ روز تحت عنوان گرامی داشت «رحیم علی آبادی» کشتی‌گیر نامی اردبیلی عضو اسبق تیم ملی کشورمان در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
بدیهی است برگزاری شایسته این مسابقات نیازمند همراهی و اجماع نخبگان ورزشی، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی استان است و در شرایطی که مسئولان آستین همت بالا زده اند، تمامی آحاد مردم استان باید احساس مسئولیت کنند تا جام صفویدر اردبیل نهادینه شده و به اصطلاح برای استان آورده و ارزش افزوده اقتصادی و ورزشی به همراه داشته باشد
علاوه بر این با توجه به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، باید علاوه بر برگزاری باشکوه و پرشور از نظر کمی و کیفی نیز این جام نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • پهلوانی برند کشتی ایران است/شهدا پهلوانان واقعی هستند