Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

تفاوت متوسط قیمت مسکن در منطقه یک پایتخت با متری ۶۶.۸ میلیون تومان و منطقه ۱۸ به عنوان ارزانترین محله تهران با متوسط متری ۱۳.۴ میلیون تومان به حدود ۴۰۰ درصد رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، بر اساس گزارش بانک مرکزی، در فروردین ماه متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران ۲۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون تومان بوده است.

ارزان‌ترین منطقه پایتخت، منطقه ۱۸ با متوسط قیمت متری ۱۳ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان و گران‌ترین منطقه نیز منطقه یک با متوسط قیمت متری ۶۶ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان برآورد شده است.

بنابراین تفاوت ۵ برابری میان متوسط قیمت مسکن در گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق پایتخت به چشم می‌خورد.

فاصله زیاد منطقه یک با سایر مناطق حتی مناطق برخوردار و گران قیمت تهران سبب شده تا دیگر مناطق پایتخت از رشد سریع قیمت در این منطقه از تهران جا بمانند؛ حتی منطقه ۳ با متوسط قیمت متری ۵۶ میلیون تومان که در رتبه دوم قرار دارد، فاصله ۱۰ میلیون تومانی با منطقه یک دارد.

منطقه ۲ پایتخت نیز با متوسط متری ۴۶ میلیون تومان، از منطقه یک جا مانده و تفاوت ۲۰ میلیون تومانی در هر متر مربع با گران‌ترین منطقه تهران دارد.

این در حالی است که ۱۰ منطقه پایتخت در فروردین ۱۴۰۰ با متوسط قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان در هر متر مربع قیمت گذاری شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت مسکن متوسط قیمت میلیون تومان ترین منطقه منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی

بر اساس اعلام شرکت کنترل کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۸  و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان